Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min häst är också runt 160 cm av halvblodsmodellDå skulle jag säga att stl ponny borde bli bäst.
Min som har full på grimmor men är ett mindre hl blod med nätt huvud har stl cob på rambos huvor och den är på gränsen till stor.
Då kanske cob funkar bäst ändå.Min hä
Min häst är också runt 160 cm av halvblodsmodell
Ska du köpa ny eller begagnad huva? Det skiljer i storlekarna mellan årgångarna med. Otroligt bra huvor men det gäller hitta rätt storlek. Min som är mellan cob och full har cob i Rambo och full i shires flughuvor. Till din skulle jag prova cob i första hand.Kanske får köpa nåt annat märke då denna verkar ha problem med passformen
Problem med passformen är nog det sista jag skulle säga om Rambos huvor. På mina hästar är de de huvor som sitter absolut bäst.Kanske får köpa nåt annat märke då denna verkar ha problem med passformen
Tänkte köpa den som finns på hööks eller hevari borde vara samma.Ska du köpa ny eller begagnad huva? Det skiljer i storlekarna mellan årgångarna med. Otroligt bra huvor men det gäller hitta rätt storlek. Min som är mellan cob och full har cob i Rambo och full i shires flughuvor. Till din skulle jag prova cob i första hand.
Du har ju redan fått flera svar. Låter ungefär som min valack. Han har cob på Rambos huva med båge. Men skulle säkert kunna ha ponny också.Vet inte om dom är värda att satsa på eller om den blir för stor till min häst, hon har cob i storlek på grimma då brukar dom vara på gränsen till för små, har hon full är dom nästan lite stora. Blir cob för stort på huvan till min häst borde jag köpa något annat märke istället? Hästen är av halvblodstyp.