Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för huva? Hur ofta tvättas den? Min häst flippar ibland och börjar bara skaka på huvudet åt den.Har heller aldrig grimma i hagen så ingen grimma ovanpå flughuvan.
Flughuva dygnet runt större delen av sommaren.
Rambo med båge. Ibland varierar jag med shires. Tvättar vid behov. Borstar av varje dag.Vad har du för huva? Hur ofta tvättas den? Min häst flippar ibland och börjar bara skaka på huvudet åt den.
Vad har du för modell och hur sitter den på hästens huvud, har du bild?Vad har du för huva? Hur ofta tvättas den? Min häst flippar ibland och börjar bara skaka på huvudet åt den.
Jag har ingen bra bild men har hööks tennesee huva i storlek L, kan hända jag borde ha M egentligen för jag får in hela handen under huvan. Har nu skickat efter waldhausen premium från Börjes storlek cob. Funderar på horseware Rambo också. Den jag har nu är ju bara en billig skithuva egentligen.Vad har du för modell och hur sitter den på hästens huvud, har du bild?
Jag tvättar huvorna efter varje säsong men borstar av dem vid behov/nästan varje dag.