Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Flyinges tävling?

N

Narcissa__Malfoy

Är det någon som har koll på vad de har för sig? Det står på deras hemsida att listor med deltagare och de som står på kö skulle ha kommit upp för nästan en vecka sedan.
Jag har mejlat dem om detta men inte fått något svar. Vill veta om det finns möjlighet att komma med. Annars vill man ju kunna anmäla en annan tävling.
Någon som vet något alls? ;)

Sv: Flyinges tävling?

Jag ringde och kollade för en dryg vecka sen. då gick det bra att anmäla, vet dock inte när den "nya" anmälningstiden gick/går ut... dom skulle lägga ut en ny propp sa dom, har dom inte gjort det?

N

Narcissa__Malfoy

Sv: Flyinges tävling?

Nej, ingenting. Det känns lite jobbigt att inte få kontakt med dem. Man vill ju gärna kunna planera lite.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5923 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
5 198
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
497
Hästvård Vill inleda med att säga att jag såklart har kontakt med veterinär men vi väntar på provsvar. Undrar mest om någon varit med om något...
2
Svar
26
· Visningar
1 338
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
4 786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckningar 2021
  • Föl 2021

Omröstningar