Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Jag har en dator som håller på att dö -alltså flyttar jag allt från den i förbyggande syfte - MEN som den datoranalfabet jag är hur gör jag med soptify?
Kan jag flytta det-typ bränna ner det en cdskiva eller ngt och hur gör jag då?
Det är bara att ladda hem det från hemsidan och logga in precis som vanligt. Jag kör samma Spotify-konto hemma som på jobbet. Man kan logga in med sitt konto på hur många datorer som helst, men det funkar bara på en dator åt gången.
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Men det är inte bara ”jag har hört” heller.
Det finns stor kunskap om hundar rent generellt på forumet. De flesta träffar mycket hundar...