Foder i täcken?

K

Kallblod

Hej!

Jag ska köpa ett bävernylontäcke som är vind och vattentätt som jag ska ha som regntäcke till min b-ponny. När man köper det så kan man välja vilket foder man vill ha i det. Jag undrar nu vilket som är bäst och vilket som är varmast. De som finns att välja på är qviltat sidenfoder med 135 gr vadd eller teddyfoder. Vilket skulle ni rekommendera?
 
Jag vet inte vad som är varmast men det fastnar mycket skit i teddyn.
 
Ok men då kanske man ska ta det med sidenfoder då för då kan det ju inte fastna så mycket eftersom det är lite "halkigt"
 
Det är nog en bra idé. Och det borde ju inte bli bogskav heller.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 472
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
639
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 246
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 797
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp