Foder-vikt.

Körde bara Mjau när hon var liten. Men så tröttnade hon lite och när hon var mkt sjuk så sa vet att det viktiga var att hon åt, inte vad hon åt. Efter det har det blivit Latz, gourmet och sheba. Hon gillar mat i gelé bäst och det är bra för nu på slutet blev hon lös i magen av Latz i sås.

Vi har granngården men tror inte att dom har.

Granngården har bozita blötmat. Kanske kan din butik vad det nu blivit ta hem?
Annars beställ online från någon av butikerna med hemleverans. Kommer hem till dörren
 
Granngården har bozita blötmat. Kanske kan din butik vad det nu blivit ta hem?
Annars beställ online från någon av butikerna med hemleverans. Kommer hem till dörren
Vi har inte Granngården längre kom jag på. (XL-bygg)
Orkar faktiskt inte börja beställa utan vill kunna gå till affären.
 
Vi har inte Granngården längre kom jag på. (XL-bygg)
Orkar faktiskt inte börja beställa utan vill kunna gå till affären.

Jo men jag menade fråga de, xl bygg, om de vill ta hem?

Vad är jobbigt med att beställa? Du bör ju se till att hon får bra mat. Om det inte finns i affären där du bor är ju alt åka längre och shoppa. Eller helt enkelt beställa. Så om du inte vill handla online - ta en road trip och åk nånstans där du kan köpa annan mat.

Jag tror jag har både bozita och mjau tetror I köket, samt diverse annat. Jag skickar gärna mot frakt så kan du testa vad hon äter. Du får fodret gratis alltså. Men det hjälper kanske inte heller om du vill slippa hämta ut ett paket?
 
Finns även flera olika sorters torrfoder du kan få smakprov på. Om du vill.

Alla är inte "bra mat" när det gäller portions påsarna men om du vill testa hur kräsen hon är etc.

IMG_20191027_175555.jpg
 
Jo men jag menade fråga de, xl bygg, om de vill ta hem?

Vad är jobbigt med att beställa? Du bör ju se till att hon får bra mat. Om det inte finns i affären där du bor är ju alt åka längre och shoppa. Eller helt enkelt beställa. Så om du inte vill handla online - ta en road trip och åk nånstans där du kan köpa annan mat.

Jag tror jag har både bozita och mjau tetror I köket, samt diverse annat. Jag skickar gärna mot frakt så kan du testa vad hon äter. Du får fodret gratis alltså. Men det hjälper kanske inte heller om du vill slippa hämta ut ett paket?
Jag tycker bara att det är jobbigt. Det gäller att hålla koll så man inte står utan.
Får prova Mjau igen istället.
 
Finns även flera olika sorters torrfoder du kan få smakprov på. Om du vill.

Alla är inte "bra mat" när det gäller portions påsarna men om du vill testa hur kräsen hon är etc.

Visa bifogad fil 38642
Whiskas går bort. Hon var aldrig riktigt glad i det och åt det när hon var som sjukast. Har säkert inget med ngt att göra men ger det inte.
Gourmet gillar hon ganska bra men vill begränsa såsintaget.
Det enda hon inte gillar alls är oxkött och biff. Oavsett märke.
 
Whiskas går bort. Hon var aldrig riktigt glad i det och åt det när hon var som sjukast. Har säkert inget med ngt att göra men ger det inte.
Gourmet gillar hon ganska bra men vill begränsa såsintaget.
Det enda hon inte gillar alls är oxkött och biff. Oavsett märke.

Jag kan om du vill skicka bara bozita och mjau. Men som sagt bara om du vill, hojta I så fall.

Och för den som undrar varför jag har ett halvt skåp med kattmat jag inte vill ha så beror det på att jag fick massa Bozita och Mjau med när jag hämtade Lukas samt att jag har en sjukt kräsen ragdoll som ratat det mesta och behövt prova mig fram.

Idag har jag tre katter som äter olika mjukmat, varav en allergisk. Jag ger ytterst lite mjukmat varför tetror (som bara Lukas kan/vill äta) går bort. De tar inte slut.

Så Lukas äter mushbullar, siamesen äter allergimat och ragdollen en specifik Hillsmat. Nä de är inte bortskämda!
 
Jag kan om du vill skicka bara bozita och mjau. Men som sagt bara om du vill, hojta I så fall.

Och för den som undrar varför jag har ett halvt skåp med kattmat jag inte vill ha så beror det på att jag fick massa Bozita och Mjau med när jag hämtade Lukas samt att jag har en sjukt kräsen ragdoll som ratat det mesta och behövt prova mig fram.

Idag har jag tre katter som äter olika mjukmat, varav en allergisk. Jag ger ytterst lite mjukmat varför tetror (som bara Lukas kan/vill äta) går bort. De tar inte slut.

Så Lukas äter mushbullar, siamesen äter allergimat och ragdollen en specifik Hillsmat. Nä de är inte bortskämda!
Tack men Mjau finns i affären och jag kommer försöka hålla mig till foder som finns här.
 
Tack men Mjau finns i affären och jag kommer försöka hålla mig till foder som finns här.

Då löser det sig. Mjau våtmat är som sagt bra mat. Här har city gross den för kastrerad katt btw.den är i portions påse och dyrare dock så onödigt köpa om hon kan äta tetra.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 817
Senast: Zpunk
·
Katthälsa Hej! Jag hämtade hem en kattunge för några dagar sedan. Hon är köpt från ett katthem och innan jag tog hem henne så pratade vi om...
2
Svar
39
· Visningar
3 061
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
1 816
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Vill börja med att skriva, att detta är bara en diskussionstråd, inte, vilket foder är bäst. Det finns ju en uppsjö av foder av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 801
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp