Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som vet om det finns några nackdelar med det? Och om man har gett det ett tag ska man trappa ner el bara sluta? Funderar på att ge det till mitt halvblod som fick kolik av maskmedlet (el masken) sist jag maskade om det kan ha någon effekt till nästa avmaskning! Skickade ett nytt träckprov idag så jag ska kolla vad det visar först.. han har även börjat fälla lite så jag tänkte att det kanske skulle vara bra med en liten "kur" foderjäst/bakjäst!
Är det någon som vet!? Så är jag tacksam för svar
Du kan ju prova att ge jäst i nån vecka föra avmaskningen redan, och fortsätta sen nån vecka efter också. Skadar ju aldrig att prova. Fast en häst som fick kolik av avmaskningsmedlet vet jag inte, kanske var för stor mängd mask? Äh, ska inte sägfa nåt, vet inget om parasiter direkt
Hästmänniskan
Jag planerar att köpa häst eller ha en på foder om något år när jag fått lite mer ordning på min ekonomi. Jag har ridit i princip hela...
Kropp & Själ Enligt Magdalena Ribbing så är det helt ok med både ljust och rött (gammal tradition att gästen hade haft sex med brudgummen har jag för...
Hästmänniskan Tidigare grannens shettis visste verkligen vilken styrka hon hade i den lilla kroppen, och kunde utan problem dra omkull och komma lös...