Födelsedagspresent till pojkvännen?

Askur

Trådstartare
Min hjärna står still.. Om 3 veckor fyller han år och jag vet inte vad jag ska ge honom.. :crazy:
Förslag?
 
Med så lite information är det omöjligt att ge mer specifika tips, men under mina tre år med sambon har han fått:

- En middag (blev lite panik, var tänkt att vi skulle hyra segways men det kom lite försenad snö...).
- Offpistresa till Alperna (köpte ihop med hans familj, 30-årspresent).
- Zombie Escape. :D
 
Han fyller 24 år. Tidigare har han fått "vanliga presenter" som klocka m.m och i julas fick han köra Ferrari..
Gah.. Får panik.. :confused: Tror absolut att allting med upplevelser hade varit något han velat göra men jag vet inte.. Funderade på den där birka kryssningen men det kommer ju vara ganska kallt i september för något sånt?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 953
Kropp & Själ Min hjärna står helt still här.. Mitt senaste uttag var den 29/5. Nästa uttag med högkostnadsskydd är den 18/6. Men det som förvirrar...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
679
Senast: Flixon
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 734
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp