Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur ser han ut i sina kotor bak? Jag hade ett föl med veka kotor på alla fyra förra året.
PMa om du känner att du behöver ventilera. Jag själv hade stort behov av det när jag var uppe i det.
Jag kan ingenting om detta, hoppas det inte är okänsligt av mig att fråga om man kan göra något åt det, och vad i så fall?
 
Vi fick ett stoföl för ca ett dygn sedan nu. Det har varit lite tjorvigt att få ut allt mekonium men nu mår de prima båda två. Deras sovstil är dock... Lite intressant.
Screenshot_20220524-002919.jpg
 
Tack! Vad fint att det går att påverka. Hoppas det är bra med din pålle nu, och att det löser sig för lille Calle också, @Hippocampus !
tack! man får ju så mycket olika tankar osv. Men han har varit ute en timme idag när jag mockade och jag tycker inte det blir bättre. Kanske för mjukt i hagen? Nu regnar det o ska regna hela dagen så det blir väl lite skritt på stallgången.
 
Hon får huka sig för att kunna snutta 😂 Benen är så långa! Hon försökte resa sig snabbt efter drygt en kvart och nu har hon hittat matbaren ❤️❤️ Tacksam för att allt bara hittills flutit på och mamma mu är som sagt gjord för det här. Så säg hej till Ellie ❤️😍
IMG_20220524_214715315.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: Ramona
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Görel
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: Nikan
·
Avel Ni som har erfarenhet av det, är det prisvärt? Hur funkar det i praktiken? Vad har ni för kriterier för att ni skall tycka att det är...
Svar
1
· Visningar
434

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp