Bukefalos 28 år!

Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Nej, fy tusan vad tråkigt. Ta hand om dig. Många tröstkramar

Var just inne på facebook och såg att vi har en gemensam bekant. Annika Källse:)
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Jag är lite pjoltig, men jag har aldrig haft några olyckor heller!! Denna gången var ju Fanny inte i min omvårdnad så att säga utan hos fodervärd.

Samtidigt kan man inte bara ha små, små fyrkanter med vadderade plaststaket. Men det får ju vara ett mellanting mellan total vildmark och frimärke.

Jag tycker absolut att du ska stå på dig! Jag önskar att det fanns bilder på Fanny att visa, för det var ingen vacker syn!
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Lilla Sparven mår lika dant som igår. För varje dag han inte svarar positivt på medicinen blir prognosen allt sämre. Vet tyckte vi skulle ge det några dagar till och hoppas att han börjar svara positivt. Idag fick han mera plasma och blev genast lite piggare.
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Nu håller vi alla tummar och tår att han tar sig. Han blir ju inte sämre i alla fall och det är ju bra! :)
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Jag håller också tummar och tår för ditt föl! Hoppas, hoppas att det går bra!
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Haller tummarna!!
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Sparrow Jack är i himlen nu. Han blev sju dagar gammal.

Tack för alla fina ord.

Kramar
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Så ledsamt !

Kramar om !
Ni gjorde iallafall allt ni kunde.
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Åh vad tråkigt!

Tycker så synd om dig men du gjorde allt du kunde!
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

*kramar*

Livet är verkligen orättvist :(

Väl kämpat i alla fall, ni gjorde så gott ni kunde.
Önskar att det hade gått vägen och fölis blivit frisk men vi får hoppas han har det bra nu :cry:

Ta hand om dig och glöm inte att vi finns för dig om/när du behöver!

Vila i frid - Sparrow Jack :cry:
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Nej, vad tråkigt... :cry:
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Åhh, massor med kramar!!

Så ledsamt, vet precis hur det känns....:cry:

Jeanette
 
Sv: Fölis på Ultuna, för få antikroppar

Åh, vad synd! :( Men det är så det är när man har med levande ting att göra - ibland får man hantera döden också.

Det är alltid ett stort tomrum efter att man förlorat ett djur, men det är faktiskt ingen klysha att tiden läker alla sår. Dobbis skrev till mig att hennes guling tar hand om mitt sto där de befinner sig, och jag lovar att mitt sto tar hand om din lille. Hon var en underbar mamma!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Igår när jag kollade till mitt sto med föl så var låg fölet ner. Fölungen föddes i måndags och var alltså 3 dygn gammal. När hon reste...
Svar
13
· Visningar
2 890
Senast: CK
·
Avel Jag sitter här och funderar och behöver bollplank! Förra året fick mitt sto ett sto föl på dygn 332, allt enligt skolboken - att stoet...
2
Svar
22
· Visningar
2 997
Senast: QuickStar
·
Avel För drygt en vecka sedan fick min hingstunge(idag 17 dygn) diareé, mamma fölbrunstade. Inget ovanligt så, men han fick också kolikymptom...
2
Svar
20
· Visningar
2 760
Senast: Abova
·
S
Avel Måste bara få skriva av mig lite. Min lilla fölunge Chaplin mådde inte så bra i går eftermiddag när jag tittade till honom. Han låg...
2
Svar
26
· Visningar
3 859
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp