För oss som inte har qh och paint ;)

Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Låt det bara gå "förbi"...med tanke på trådens rubrik är det ju förvånande att mr Bill faktiskt är här...vem vet, han kanske har en bruksnordis bakom tältet:D...:angel:
Haha, jag vet, inte mata trollen... :angel:
*schasar tillbaka Bill in i westerntjattertråden*
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Strunta i det, jag bemödar mig inte ens längre att svara på Bill´s inlägg.
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Är onde Bill tillbaka:)

När ska du komma hit och hälsa på så att du får ta en tur på min dräktiga Brunta?;)
Du kanske kan sia om det ligger en liten reiner därinne!?
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Ja, jag är hoppryttare, kul att det syntes! Och så ska jag tävla ponnygalopp. Rider i en jättebra hoppsadel som jag köpt på blocket, och snart har jag tränat mig så jag kan korta stiglädrena ytterligare. Ponnyn fick jag i juklapp, han ska heta Brunte han också...

*gäspar* Bill, kan inte du börja sticka eller nåt? Du verkar rastlös?

:rofl::rofl:Du är för skön, Josa:bow::bow::love:
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Är onde Bill tillbaka:)

När ska du komma hit och hälsa på så att du får ta en tur på min dräktiga Brunta?;)
Du kanske kan sia om det ligger en liten reiner därinne!?
Bill é snäll! :)
Det här är väl inte Brunta ? Det är väl Mjölnosa , eller tar jag fel ? :confused:
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Var det där menat till mig:o I så fall får man tacka, är faktist lite foto fixerad också!!!
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Vad är det för stam på welsh coben? Jättefin!!!!!!!!
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Oj, denna tråden har jag glömt att skriva i men ifs så vet du vad för häst jag har.;)


Phigalle, arabisktfullblodsvallack född -05

janu021.jpg

jan022.jpg
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Låt det bara gå "förbi"...med tanke på trådens rubrik är det ju förvånande att mr Bill faktiskt är här...vem vet, han kanske har en bruksnordis bakom tältet:D...:angel:

hmm men det är väll inget fel på bruksnordisarna...:confused::crazy:
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

Jag har en varmblodstravare som gick på travet tills han var 7 och sen reds engelskt tils för 3 år sen. Han är idag 20 år.



 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

MIN HÄST ÄR NU ÄNTLIGEN TILLBAKA EFTER ATT HA VART UTLÅNAD PÅ FODER I 5 MÅNADER! :bow::banana::banana:

Här kommer lite nya bilder på henne, tyvärr har hon tappar ganska mycket muskler.

PICT0019.jpg

Pict0033.jpg

Pict0037.jpg
 
Sv: För oss som inte har qh och paint ;)

MIN HÄST ÄR NU ÄNTLIGEN TILLBAKA EFTER ATT HA VART UTLÅNAD PÅ FODER I 5 MÅNADER! :bow::banana::banana:

Här kommer lite nya bilder på henne, tyvärr har hon tappar ganska mycket muskler.

PICT0019.jpg

Pict0033.jpg

Pict0037.jpg
jag ser ingen filt under paden!!!! Fy på sej! :eek:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 659
Senast: WBanna
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Lady_S
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 711
Senast: MML
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 437
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp