Bukefalos 26 år!

FÖretagssida? Vart?

gadriel

Trådstartare
Vart kan man lägga ut en sida som är en företagssida? Hade ju tänkt göra en sida och lägga på telia där jag ju har plats till det men så läste jag att man inte får lägga ut en komersiell sida, så nu undrar jag om ngn vet vart man får lägga ut det, och där det inte kostar ngt.

S

spoff

Til komersielt bruk er det vanlig å benytte webhotell. Desverre vet jeg ikke om noe sted dette er gratis, og lovlig samtidig. Men webhotell koster ikke allverden, og du trenger sannsynligvis ikke det dyreste og mest avanserte.

gadriel

Trådstartare
Jo, jag vet att det finns webbhotell men jag har svårt å tänka mej att det inns något gratis. Jag har precis startat upp och därför inte fått någon inkomst på det än så jag vill inte betala en massa nu till en början. Men tack ändå

Liknande trådar

Kultur Min roman har en sida på Instagram, där jag lägger upp inlägg kring boken men också en massa annat som t.ex. handlar om...
Svar
3
· Visningar
364
Relationer Känner mig korkad.... men är på så dåligt humör att jag inte ka tänka klart (pga av telia-jävla-felia) Fick precis reda på att en vän...
Svar
19
· Visningar
1 800
Kropp & Själ Värktabletter inköpta att ta i förväg. Kläder planerade som inte duger. Mat planerad att försöka äta få i mig för att jag inte ska...
Svar
11
· Visningar
795
IT & mobiler Vad behöver jag fixa med innan den lägger av helt?? 🙈 Den har trillat i golvet och själva funktionerna funkar ju bra som vanligt men...
Svar
5
· Visningar
194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CLVI
  • Anhörigas veto tas bort
  • "Få det gjort" i vardagen - tips och trix!

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundar i värmen
  • Valp 2022

Hästrelaterat

• Schabrak-tråden
  • Hur mycket gräs till fångponny?

Omröstningar

• Bästa läderbalsamet