Bukefalos 28 år!

Försäkra travhäst

Emmahpemma

Trådstartare
ja, sitter och ska teckna försäkring på hästen.
jag fick ju köpa henne vääääldigt billigt, kompispris...
hon har knappt 40 000kr på kontot. 8år.
men vad är hon värd egentligen?
 
Sv: Försäkra travhäst

Ingenting...

Låter kanske hårt men nej, skulle du sälja henne så är hon inte värd många kronor.

Jag har mina äldre i 10 000 kronor livförsäkring. Utom unghästarna som man fortfarande hoppas lite på och skulle man producera en ny unghäst kostar det mer är att shoppa en äldre som inte tjänat nåt speciellt.

Plus att jag har vet.vård ifall de skulle behöva sys ihop eller få kolik eller nåt.
 
Sv: Försäkra travhäst

jag tycker som ghost.. fixa en bra veterinärförsäkring.. livförsäkringen behöver då inte vara speciellt hög om alls.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag är på väg att köpa en häst som idag är försäkrad i Agria och vill gärna byta till Folksam då det blir halva priset plus att jag har...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ FÖRSÄKRING- symptom innan försäkrad Hej! Jag har en liten fundering kring min försäkring. Jag fick nyligen diagnosen anorexia. Aldrig...
Svar
8
· Visningar
1 458
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden att överta en häst från en ridskola, som ska triangelmärkas. Den kommer att vara ridbar men bara för...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 773
Senast: ako
·
Hästhantering Hej! Har en unghäst som jag promenerat en del med (då han inte är tillräckligt gammal för ridning än). I våras gick det väldigt bra och...
Svar
3
· Visningar
1 225
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp