Försäkring- Dunstan,Folksam

lillan222

Trådstartare
Hej, undra ifall det är någon som har erfarenheter angående försäkringsbolaget Dunstan?
Har tagit över en häst som jag behöver teckna en försäkring på och funderat på Folksam men företaget Dunstan dök upp när jag titta runt.

Hästen har även ingen försäkring just nu. Tar gärna tips och råd vad jag ska tänka på.

Tack i förhand.
 
Ingen kunderfarenhet av Dunstan, dock är de ruskigt sneaky när folk pratar om dem på sociala medier. Någon/några går alltid in och lovordar dem när det frågas om dem, sen om man utforskar vem dessa personer är så har de ombud/sponsorliknande förhållande till Dunstan. Sådan dold marknadsföring tycker jag är väldigt osmakligt.
 
Ingen kunderfarenhet av Dunstan, dock är de ruskigt sneaky när folk pratar om dem på sociala medier. Någon/några går alltid in och lovordar dem när det frågas om dem, sen om man utforskar vem dessa personer är så har de ombud/sponsorliknande förhållande till Dunstan. Sådan dold marknadsföring tycker jag är väldigt osmakligt.
Ja det låter lite skrämmande😬

Då blir det nog folksam ändå, där har jag iallafall hört gott så är nog ett säkrare val.

Tack!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
650
Senast: lillan222
·
Utrustning Jag har precis köpt en begagnad transport och tänkte försäkra den, tar gärna emot tips om bästa försäkringen som också täcker invändiga...
Svar
4
· Visningar
605
Senast: Cavallo
·
Övr. Hund Hej! Nu har Agria höjt försäkringen IGEN. Betalar alltså 11500 om året vilket nästan blir 1000 kr/mån. Har till sista april på mig att...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp