Förslag - Buke-tygmärke

K

Kuckeliku

Ett sådant där märke som finns för mulle m.m.
Att pryda jackan/väskan m.m. med.
Inga planer på sådant?
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

man är ju med på olika forum, och då kan man ju inte plagga upp sig så mycket, men man kanske vill ha lite roliga märken från sina favvisforum...
dde är tydligen inte så dyra heller, men man bör ju köpa in åtminstånde 50, billigare vid fler.

frågade på ett annat forum och fick där länken till ett företag som gör sådant.
och så fasligt dyra är de inte, men man behöver ju kolla upp hur intresserade folk är.
sedan skall ju loggan anpassas till märket också.

bortsett från väska, man kan ju ha det på stalljackan också!
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

tanken är väl att man skall köpa det från buke....
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Men alltså, det finns ingen marknad för sånt! Det tillhör typ 80-90-talen, inte 2000. Av 25.000 medlemmar kanske 10 köper dem.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Men alltså, det finns ingen marknad för sånt! Det tillhör typ 80-90-talen, inte 2000. Av 25.000 medlemmar kanske 10 köper dem.

Man vet aldrig ;)

Man kan ju alltid be Gunnar och fråga vad han tycker, och så kan han starta en tråd/be ngn annan starta en tråd för att se hur många det är som vill ha det.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Bara för att du inte använder sånt så kan det finnas andra, jag är intresserad av det/keps/tröja eller så om det skulle bli nåt...
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Men bara för att du vill ha ett så kanske inte det finns tillräckligt många som vill ha sånna för att det ens ska vara värt besväret att beställa sånna för att sedan sälja. Det blir billigare om du gör det själv dessutom.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Men bara för att du vill ha ett så kanske inte det finns tillräckligt många som vill ha sånna för att det ens ska vara värt besväret att beställa sånna för att sedan sälja. Det blir billigare om du gör det själv dessutom.

Om nu gunnar ger sitt tillstånd, får vi väl helt enkelt göra en intresseanmälan. Det har avi ju gjort med tröjor och kepsar förut.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Bara för att du inte använder sånt så kan det finnas andra, jag är intresserad av det/keps/tröja eller så om det skulle bli nåt...

Keps har jag redan.
Jag skulle vilja ha en fleecejacka i svart med loggan broderat i guld på ryggen :angel: :D Då matchar det kepsen nämligen. :D
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

märket kan man ju sätta fast på lite vad som helst, t.ex. en fleecejacka....det blir liksom upp til var och en då...
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

ja, det är ju jättebra. för alla vill kanske inte ha kepsar med märket på tex..
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

märket kan man ju sätta fast på lite vad som helst, t.ex. en fleecejacka....det blir liksom upp til var och en då...

Precis, och då kan man få det på vad man vill, beställningarna blir enklare, eftersom att det inte duger med vad som hellst åt vissa personer.........
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Lugn 80-talet kommer tillbaka. Men för att du inte vill ha så kanske andra vill det. Du kan inte säga att det kanske bara blir 10 av 25000 som kommer att beställa. Har du redan kollat runt eller?
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Jag jobbar med sånt här, jag vet vad folk är ute efter och inte. Men Buke kanske är lite gammalmodigt, så fine.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu vill jag ha den samlade Buke expertisens åsikt och råd om en ”skitsak” Vår hund Roy, en Border Collie som fyller 1 år om någon vecka...
Svar
13
· Visningar
1 391
Senast: swemale
·
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
627
Senast: bettysmatte
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 060
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 279
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp