Bukefalos 28 år!

Förslag - Buke-tygmärke

Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Jag har för mig att vi inte fick använda hästen, men jag är osäker!
Men som sagt, vi får inte exprmentera utan Gunnar. Men tänka går bra :D
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

En hoodtröja tror jag skulle gå mycket bättre än ett litet märke.

Tror det var Snurpe som fixade tröjor för två år sen? Då kunde man välja färg och så stod det "Bukefalos" på ryggen och ens användarnamn fram.

Jag förstår dock inte varför vi inte skulle få använda hästen, den har väl inte Gunnar gjort vad jag förstår, den finns ju överallt.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Vi fick iaf inte ha hästen på kepsarna, och inte på dom förra tröjorna vi gjorde. Det sa han stopp för.
Jag är inte 100 på det, men 99 iaf.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

KL

Fick vi ens skriva ut hela namnet på ÄU-tröjan som var uppe för några år sedan? Jag har för mig att det slutade med att det bara skrevs "Buke" istället?
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Bukefalos står det på kepsen jag har iaf, och jag har som sagt för mig att vi fick skriva detsamma på tröjan, men inte använda av oss av adressen eller hästen.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Har också för mej att det var så i sista tråden jag läste som var uppe om detta.

Buke var tydligen okej, men inte Bukefalos. Har för mej att hästen inte heller fick vara med...
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Har också för mej att det var så i sista tråden jag läste som var uppe om detta.

Buke var tydligen okej, men inte Bukefalos. Har för mej att hästen inte heller fick vara med...

Fast jag undrar bara då.. bukefalos är ju inget namn Gunnar kommit på själv s a s. Det är/va ju faktiskt en häst? :confused:
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Ja jag har ingen aning om anledningarna. Har bara en svag aning om att det var så bara
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

*kl*

Med tanke på diskussionerna om vad som är Gunnars eller inte så måste jag flika in med att ju Bukefalos+logga+adress ju faktiskt finns på facebook, har ingen aning om den som startade gruppen där har frågat Gunnar om det är ok eller ej.

Btw så skulle jag vilja ha både hoodtröja och ett klistermärke till min bil med Bukefalos loggan på.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Ja ett klistermärke vore ju något :idea:
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Kl

Det enda problemet jag ser i detta, är för dom som har flera nick ;) skall dom ha en för varje nick då? :angel:
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Omväxling förnöjer sägs det ju, så om tröjan är i tvätten kan man ju alltid ta en annan, och bli någon annan. ;)
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Jag efterlyste det för ett år sedan ungefär, mailade även Gunnar men fick aldrig något svar :cry:

Jag skulle kunna tänka mig ett sånt. Nu har ju jag ingen bil, men skulle få sätta det på mitt stora fina tävlingsskåp :D Det har ju iaf hjul. :idea:
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Hallå, Gunnar?
Du har ju varit online idag, och skrivit i trådar (även här på hjälp). Har du bara låtit bli denna tråden?
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Haha, den här tråden kanske blev för krävande så den är ignorerad;)
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Ja man kan ju tro någonting sådant.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu vill jag ha den samlade Buke expertisens åsikt och råd om en ”skitsak” Vår hund Roy, en Border Collie som fyller 1 år om någon vecka...
Svar
13
· Visningar
1 413
Senast: swemale
·
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
654
Senast: bettysmatte
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 111
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 361
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp