Bukefalos 28 år!

Förslag - Buke-tygmärke

Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Ja, och?

Gunnar har vad jag vet sagt nej till tröjor förut, det här blir ju samma sak. Men han kommer förmodligen säga ja till saken eftersom jag har varit i farten.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Vad är det som är ute, att kunna välja själv vad man vill ha för nåt, en del anser att det är så fruktansvärt töntigt med en t-shirt och andra anser att kepsar skulle de aldrig ta på sig...
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Jag skulle kunna tänka mig både tröja, tygmärke och keps.

Hmm är det förbjudet att trycka egna med reklam för buke? Typ www.adressen el likn. :idea:

Jag älskar den här sidan och gör gärna reklam och visar stolt upp den.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Vi får inte skriva ut adressen, den är ju Gunnars.
På kepsen som jag, och en hel del andra har står det "bara" Bukefalos, sen står användarnamnet under. Ska se om jag hittar nån bild om du vill se. Kepsarna gjordes i samtycke med Gunnar, och det va bengall som ordnade med dom.

Som jag sa innan, en tröja skulle va roligt. Jag missade förra tröj om gången, men det är ju väldigt längesen nu.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Jo för Sorbe tycker det, och då tycker alla det... ;) ;) ;)
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Jag vill åxå ha Buke keps och tröja.
Kan vi inte få en liten bukeshop??:)

Vart fick ni som har kepsarna, dom ifrån?
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Var en användare för ett antal år sedan som ordnade det, jag har ingen egen...

har för mig att det var lite strul...
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Som sagt va det var bengall som fixade det, men eftersom att folk beställde och inte betalade sedan så la han det på is så att säga. Jag var i alla fall en av dom lyckliga som betalade och fick min keps
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Ja hade för mig att det var nåt sånt som hände....
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Buke-Shop :D
Snart kommer det bli Team-Buke oxå. Hehe. Nejdå, men det vore rätt kul om det gick att genomföra.
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Vi får inte skriva ut adressen, den är ju Gunnars.
Kan man hindra någon att göra reklam för en sida?
För min del hade ett tygmärke typ:
bukefalos_logga.gif

varit tillräckligt-

(Hum, kanske lättare att programmera symaskinen hemma....)
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Med tanke på mängden tatueringstrådar så:

Varför inte en egen buketatuering?:idea:

Godkänner du det Gunnar?

Och, förstås, en stämpel med BANNAD som vi kan stämpla tillfälligt över tatueringen vid behov:)
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

Med tanke på mängden tatueringstrådar så:

Varför inte en egen buketatuering?:idea:

Godkänner du det Gunnar?

Och, förstås, en stämpel med BANNAD som vi kan stämpla tillfälligt över tatueringen vid behov:)


:D En sådan kanske jag skulle ha :angel: jag funderar ju på en till tatuering ;)
 
Sv: Förslag - Buke-tygmärke

:rofl::rofl::rofl:

Jag vill ha hoodtröja! Mossgrön med vit text tack. Californication på framsidan och Bukefalos på baksidan. *Har en klar bild hur den ska se ut*
ÅH!! En sån vill jag också ha, fast marinblå med vit text, och givetvis Mitt bukenamn!:D:p
Hmm.. nästan så att jag skulle kunna köpa 2 st.....:o

Åh, Gunnar, snälla får 'vi' göra det??:bump:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu vill jag ha den samlade Buke expertisens åsikt och råd om en ”skitsak” Vår hund Roy, en Border Collie som fyller 1 år om någon vecka...
Svar
13
· Visningar
1 413
Senast: swemale
·
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
650
Senast: bettysmatte
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 093
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 361
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp