Förslag på ras!

Sv: Förslag på ras!

Ho, det stämmer inte på min labbe. Visst fälller han mer i vissa perioder, men här är hundhår (precis överallt) onekligen någonting man får räkna med. Året runt.

Kan inte det ha med fodret att göra också? Jag vet hundar (inklusive min egen) som verkligen inte fäller ett enda strå om det inte är fällningsperiod. Min hund kunde också ströa lite året runt på vissa torrfoder.
 
Sv: Förslag på ras!

Det är möjligt att även fodret kan påverka fällningen. Jag vet faktiskt inte hur mycket det kan spela in? Vi har dock hunnit prova en del olika foder under åren, men han har alltid fällt lika mycket.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
30
· Visningar
1 396
Senast: sasmal
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 722
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 265
Senast: Praefatio
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 778
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp