Försök att avliva myterna......

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Försök att avliva myterna......

Jag har extremt lite bilder - jag hade en tömkörnings serie bilder, men där kom hästen inte ända fram - men vad man strävar efter framgår. (sök på bäcken så kanske du hittar)

Sedan jag är ingen världsmästare, jag har lärt mig mest av att vara skadad och reahbilitera mig själv faktiskt. Jag har lärt mig mest av att vara i vägen pga av kroppsliga problem och skillnaden när man får till det ochhittar bort från att sitta i vägen. Så jag har nog lärt mig det jag kan för att jag haft så stora problem.
Ingen anledning annars att plöja allt man kommer över :D

Naturbegåvningarna behöver inte förstå lika grundligt hur och varför - det är ju bara när man har problem som man måste ha en karta och kompass :idea:

Och också det som vissa framhåller här - med udda raser så kräver det extra.
Att få till det på en Nordsvensk med böjd rygg kräver att man ändrar bäckenet - stört omöjligt annars att få annat än en ångvält

halvbloden är redan avlade i grundhållning ( i alla fall dem jag har haft)
 
Senast ändrad:
Sv: Försök att avliva myterna......

Ett tips läs inläggen en extra gång när du är upprörd. Så du inte läser in saker som inte står där.

Jag har inte uttalat mig om Biggans bilder eller hennes ridning, de visades då jag inte var uppkopplad pga flytt - så jag har inte ens sett dem... och än mindre kommenterat dem

Tycker ingen har framhävt sig själv här alls - tycker mer att det verkar viktigt att ingen får yttra sig, för då tror den att den ÄR nåt
 
Senast ändrad:
Sv: Försök att avliva myterna......

jag är inte det minsta upprörd. Jag är nog mer road över hur provocerad du blir av att bli ifrågasatt, eller ombedd att visa bilder av de användare som köper allt du säger eftersom du är så teoretiskt insatt : )
 
Sv: Försök att avliva myterna......

ja det är väl där skon klämmer


jag tycker ingen ska köpa allt jag säger - jag tycker möjligen de skall tänka på diskrepansen mellan vad jag säger och vad deras tränare säger och lära mer, skaffa flera källor och tänka själva - och skapa sig en egen bild.

Det är nog det bästa för hästarna

och ännu gladare blir jag om folk letar rätt på Andrew Mc Leans Hemsida :laugh:
 
Sv: Försök att avliva myterna......

Nu är det slut på pajkastningen för den här gången.
Jag stänger tråden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 856
Senast: Solstig
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 498
Träning Jag har rätt nyligen (i våras) fått en ADHD-diagnos, som vuxen (snart 30). Jag hade aldrig ens tänkt tanken att jag kunde ha ADHD förrän...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 139
Senast: Fazeem
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 906
Senast: Pyrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp