Första april

Jag har bl a sett Hemglass nya sensorglass - en sensor känner av blodgrupp eller vad det var och din glass får motsvarande smak.

Och Big Mac Shake.

Och en del annat, många skämt på fb idag 😄.
Blodsmak :D det hade ju verkligen varit något för vampyrer, om de kunde tagit någon annans blod till sensorn.
 
Campusbokhandeln

Blixten bokvagn till specialpris!

Vill du slippa bära på tunga kursböcker? Just nu har vi kampanj på vår populära bokvagn Blixten. Blixten Bokvagn är en stilren bokvagn i Billyansk stil. Tre rymliga hyllplan som rymmer upp till 40 böcker. En perfekt och stilfull accessoar för alla juridik- och socionomstuderande. Hyllan är tiltad för minimalt luftmotstånd. Med både fram- och bakhjul som roterar 360 grader runt sin egen axel kan du snabbt manövrera ekipaget runt eventuella hinder.

Pris: 5995 kr (ord. pris 6995 kr) Erbjudandet gäller endast idag!
 
Mitt lokala bibliotek 😄
 

Bifogade filer

  • 20210401_115016.jpg
    20210401_115016.jpg
    214,9 KB · Visningar: 219
Såg att någon hittat ett dokument som sa att Bornholm egentligen är svenskt och Ven tillhör Danmark. Rätt bra aprilskämt faktiskt! 😁

Och stackars Anna på Ven: "– Jag ska inte ljuga. Jag är orolig. Jag har aldrig förstått ett ord danska och ännu mindre deras sätt att räkna. Vad fan betyder halvfjers till exempel. Och jag jobbar som revisor. Det här kommer att bli tufft." :laugh:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
893
Senast: Tonto
·
Hemmet Hjälp, jag har målat vårt sovrum grönt- men det blev för gult! Hur ska jag dämpa de gula dragen i kulören, vilken färg på textilier...
2
Svar
23
· Visningar
1 612
Senast: Derivata
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
437
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 033

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp