Förvaring

lisa412

Trådstartare
Nytt stall. Inte jättebra förvaringsmöjligheter tyvärr.. Vi har dock ganska gott om utrymme till att få in en hylla eller så under sadelhängaren.
Jag vill helst ha nått liknande denna. Men lägre, kanske 60-70 cm hög, och gärna bredare. Men vars hittar jag det?

Eller om ni har några andra smarta lösningar? Vill dock helst ha såna här öppna hyllor så det är lätt att komma åt alla saker.

3791731.jpg
 
Det finns en del trådar om detta redan. Bättre att söka upp dem där allt är samlat. Skitsmarta lösningar.
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
528
Senast: cili
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
904
Senast: Bison
·
Fordon Hej är det någon mer som har samma problem som jag? Jag försöker ta lån så jag kan köpa en ny bil då min gått sönder och jag är i akut...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 442
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 169
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp