Grattis!Premiering idag.
Supertaggad treåring men som ändå skötte sig väl
41p och bäst av de tre fjordstona i samma ålder. Och en väldigt fin kritik.
88889.
Någon bild kommer senare.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Premiering idag.
Supertaggad treåring men som ändå skötte sig väl
41p och bäst av de tre fjordstona i samma ålder. Och en väldigt fin kritik.
88889.
Någon bild kommer senare.

Låter som en klok idé. En treåring är bara en bebis, speciellt vi som inte har halvblod eller fullblod tänker jag. Så kanske det kan mogna och landa bättre med träningen senareJag filmar nästan all träning, så jag kan gå tillbaka och se enorma framsteg. Förutom vid just dessa två problem. Vilket såklart blir knäckande när det ser lika spänt och ovilligt ut ett år senare…
Men jag försöker fokusera på de andra områdena och funderar faktiskt på pausa träningen med problemen och istället göra saker vi bägge tycker är superkul, som promenader och bomarbete.
Klok stallkompis.Jag fick en kommentar från en stallkompis igår som fått mig att börja grubbla. Hen undrade, när jag gnällde över att vi inte gör några framsteg kring ett par träningsområden, om jag hade rätt inställning. Trodde jag på att Pål skulle göra det jag önskade, eller trodde jag att han inte skulle göra det?
Hens tanke var att om jag är en person som vill ha rätt (ja, oftast så) och går in med inställningen att det inte kommer fungera, så känner Pål av det och ger mig rätt dvs att det inte fungerar.
Så nu klurar jag på hur jag ska kunna ändra min inställning så jag faktiskt tror på mig och Pål…