Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag slickar i mig allt beröm och är helt odrägligt stolt!Vad fin @prinsessfeminist ! Det känns faktiskt lite konstigt att ha en häst man aldrig kommer rida själv.
Jamen, då förstår jag! Kul med ponny!Så härligt att höraja, det är stort att våga!
Haha min är en liten b-ponnyså därför jag inte kommer rida. Köptes lite för att jag skulle få träna på att ha så ung häst i lagom storlek
men också för att jag drömmer om en körhäst.
Visa bifogad fil 185706
Men hoppar så här så kanske måste försöka hitta (tävlings)ryttare så småningom..
Trevligt med visningDå var treårstestet avklarat. Ingen fantastisk kritik men jag är nöjd. Han var mer taggad idag än när vi tränat, och blev sen också mer trött. Kom inte helt till sin rätt i hoppningen eftersom vi var lite oförberedda på detta men domaren såg potential även om den inte gick att poängsätta.
Fick äntligen 8a på traven! I övrigt tråkiga men ok 7 och 8or på exteriör. Jag upplever att min ponny inte är så välutvecklad så tror han kommer växa i kroppen med lite tidde mätte honom till 122 cm först men ojämnt golv och inte nyverkad så hoppas det var fel
Runt om skötte han sig väldigt fint och det är jag så nöjd med! @Tualma sa att han såg mycket finare ut borta än hemma
Jättefin goodiebag också, sånt är såklart extra kul.
Y har bytt ganska många av sina tänder nu, men någon framtand är det allt kvar. En av de mittersta hängde och slängde ordentligt lös ett par dagar. Såg mest läskigt ut med denPål har lösa framtänder också. Alltså inte de fyra innersta utan de i mitten. Urgulligt!![]()
Det finns maxhöjd på WM, 121,9 cm.Trevligt med visning
Är det någon särskild anledning till att du hoppas att mankhöjden var fel? Tror mitt russ är däromkring med, jag hoppas att han växer lite till men så viktigt är det inte.
Y har bytt ganska många av sina tänder nu, men någon framtand är det allt kvar. En av de mittersta hängde och slängde ordentligt lös ett par dagar. Såg mest läskigt ut med den.
Sen såg tandläkaren att hon bytt ett antal kindtänder också, för nån månad sen. Alla de närmaste bettet var klara. Det känns rätt skönt att veta

Jag planerar att visa på premiering som vanligt. Troligtvis sista chansen eftersom Hooja är rätt stor
Ingen guld-ponny tyvärr men en bra utflykt/träningsmöjligheter och jag har redan raggat hästskötare (mitt största problem).