Folk dör i min systers kök!!!!

mian1

Trådstartare
:eek:
Sims alltså, fast den gamla versionen eftersom min dator är så kass.

Jag är lite nybörjare, men det har hänt flera gånger att "folk" har fastnat när de har varit på fest i ett av husen. De kan inte flytta på sig och sen kommer döden och tar dem. Är det en bugg? Kan man fixa det på nåt sätt?
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

På vilket sätt fastnar dem? Vägrar de att gå hem? I sådant fall låter det som någon sorts bugg (som jag själv aldrig råkat ut för iofs).

Om de fastnar t.ex. i en dörr kan du använda dig av ett fusk så att du kan flytta simmarna så att de kan gå av sig själva igen.

Tryck ctrl + shift + c (tror jag =/) Då ska det komma upp ett fält där du kan skriva in text. Skriv in move_objects_on så kan du flytta simmarna sedan.
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

En annan lösning kan vara att ha flera dörrar in till köket så att simmarna inte fastnar och väntar på att nån annan ska gå in genom den enda dörren (om de dör av hunger, utmattning eller nåt sånt alltså). Dör de av att spisen börjar brinna så kan en brandvarnare vara en bättre lösning. ;)
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

Dasjenka skrev:
På vilket sätt fastnar dem? Vägrar de att gå hem? I sådant fall låter det som någon sorts bugg (som jag själv aldrig råkat ut för iofs).

Om de fastnar t.ex. i en dörr kan du använda dig av ett fusk så att du kan flytta simmarna så att de kan gå av sig själva igen.

Tryck ctrl + shift + c (tror jag =/) Då ska det komma upp ett fält där du kan skriva in text. Skriv in move_objects_on så kan du flytta simmarna sedan.

De bara står där och kissar på sig och är trötta och faller så småningom ihop. Man kan inte prata med dem och om man ringer hem till dem får man svaret att de redan är på besök. De fastnar inte i en dörr eller i nåt trångt utrymme utan de bara står still och slår ut med händerna. I min systers kök har de flesta dött, min mamma dog stående på trampolinen till sin pool och nu har döden även kommit och tagit min svåger efter att han blivit stående i hallen.
Det är inte husets egna invånare som står still utan såna som är inbjudna.
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

Din syster måste vara en fruktansvärt tråkig människa om hennes gäster står och dör av tristess!

Vilken trådrubrik du fått till! :rofl:
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

mian1 skrev:
De bara står där och kissar på sig och är trötta och faller så småningom ihop. Man kan inte prata med dem och om man ringer hem till dem får man svaret att de redan är på besök. De fastnar inte i en dörr eller i nåt trångt utrymme utan de bara står still och slår ut med händerna. I min systers kök har de flesta dött, min mamma dog stående på trampolinen till sin pool och nu har döden även kommit och tagit min svåger efter att han blivit stående i hallen.
Det är inte husets egna invånare som står still utan såna som är inbjudna.

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

Jag trodde att jag satt och läste på senior och fashinerades en lång stund över hur du lyckades ha ihjäl folk på löpande band.
Sen började jag misstänka att något inte stod rätt till när folk bara stod och kissade, dog på trampoliner och allt vad det var!
:rofl: :rofl: :rofl:
Tack för kvällens asgarv!
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

Nu har jag installerat om och gissa vad? Min svåger dog IGEN!!! *hehehe* Nu har jag även flyttat in svärmor i grannskapetoch hon har ingen brandvarnare...
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

Om jag var din svåger skulle jag börja blir riktigt orolig nu... ;)
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

Se till att stolar osv inte står för nära varandra
Installera brandvarnare
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

Visste inte vad jag skulle tro i början:rofl: :rofl:
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

mian1 skrev:
:eek:
Sims alltså, fast den gamla versionen eftersom min dator är så kass.

Jag är lite nybörjare, men det har hänt flera gånger att "folk" har fastnat när de har varit på fest i ett av husen. De kan inte flytta på sig och sen kommer döden och tar dem. Är det en bugg? Kan man fixa det på nåt sätt?

haha, tack för att du förlängde mitt liv i alla fall... :rofl:
 
Sv: Folk dör i min systers kök!!!!

Det där hände mig också för länge sedan. Jag hade byggt huset där jag bor, och helt plötsligt flockades alla gäster, brandmän, hembiträden etc. runt datorn (där jag satt IRL) :eek: Skitläskigt. Där stod de kvar och vägrade flytta på sig. Fast jag minns inte om de dog...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 931
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 812
Senast: lundsbo
·
Juridik & Ekonomi Med anledning av min systers plötsliga död för en och en halv vecka sedan och därefter min familjs sedvanliga drama och bråk, som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 588
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp