För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Enda gången jag har haft problem med höjden på en häst är en som var 188
Att sätts på täcket på den var ingen höjdare
Funkade inte att slänga upp det heller

Världen är galen! Flyktingkatastrof av megaformat. Europa kan inte enas om någon vettig lösning. Terrordåd som skrämmer skiten ur folk. Nu på aktuellt säger de att det varit skottlossning på ett socialkontor utanför LA. Minst 12 döda. Motiv okänt. Jag känner mig bedrövad. Kanske extra berörd av skottlossningen då jag är socialarbetare.

Suck! Har fått ut bilannonsen och genast folk som hör av sig.
Person 1 säger att han ska ha bilen och vill lägga handpenning, men telefonnumret han skickade mig går han inte att nå på.
Person 2 pratar jag med i telefon och han frågar om massor av saker som redan står i annonsen.
Person 3 säger att han vill ha bilen, men att den är för dyr. (Fan, om den nu är för dyr när den kostar nästan ingenting, köp en annan då)

Suck! Har fått ut bilannonsen och genast folk som hör av sig.
Person 1 säger att han ska ha bilen och vill lägga handpenning, men telefonnumret han skickade mig går han inte att nå på.
Person 2 pratar jag med i telefon och han frågar om massor av saker som redan står i annonsen.
Person 3 säger att han vill ha bilen, men att den är för dyr. (Fan, om den nu är för dyr när den kostar nästan ingenting, köp en annan då)
Synd att jag inte har anställning än, hade gärna köpt en micra! Ligger den på blocket?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 529
Senast: Rosett
·
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
469
Kropp & Själ Är det någon som gjort en npf utredning hos ett privat företag? Rekommendationer, avrådan från visst bolag, om det hjälp att få... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 604
Senast: Tantan
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 410
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka