Föra över musik med bluetooth iPhone

TheRedLightning

Trådstartare
Kan man ens det? Har försökt googla men hittar inget.

Jag hade besök i helgen och vi lyssnade på lite musik. Han sa att om jag skaffa bluetooth till datorn kunde han föra över musik till mig. Jag har själv iPhone och sa att jag har ju sladd, men det var inte samma sak.
Sen funderade jag lite över om det går att föra över mellan iPhone till iPhone?

Har inte Iphone utan Android och jag sammankopplar min telefon och dator och flyttar över filer stup i kvarten vi Bluetooth. Så det borde ju fungera med iPhone också. Kan även flytta mellan telefoner.

Hoppas nån med iPhone kan hjälpa till.

Har inte Iphone utan Android och jag sammankopplar min telefon och dator och flyttar över filer stup i kvarten vi Bluetooth. Så det borde ju fungera med iPhone också. Kan även flytta mellan telefoner.

Hoppas nån med iPhone kan hjälpa till.
Jag vet att det ska vara smidigare med Android, men känner mig lost när det är mellan två iPhones. Datorn till iPhone är inga problem. Synkar fint med iTunes.

Jag hade besök i helgen och vi lyssnade på lite musik. Han sa att om jag skaffa bluetooth till datorn kunde han föra över musik till mig. Jag har själv iPhone och sa att jag har ju sladd, men det var inte samma sak.
Tror inte det går att föra över från en iphone till en annan.

Vad menar du med att föra över? Till iTunes? Tror inte att det går mellan iPhones.

Jag vet inte riktigt. Tror han menade att föra över med bluetooth till datorn på nått sätt.

Har han iPhone själv? Annars är det nog stor risk att han inte fattar hur Apple fungerar riktigt, det är ju ganska speciellt. Kanske kan gå att överföra via AirDrop men är osäker på om det gäller musik.

Har han iPhone själv? Annars är det nog stor risk att han inte fattar hur Apple fungerar riktigt, det är ju ganska speciellt. Kanske kan gå att överföra via AirDrop men är osäker på om det gäller musik.
Ja, han hade en likadan mobil som mig, dvs iPhone 7. Ja, får klura lite på detta. Han var ju inte så data-teknisk av sig så. :p

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 812
Senast: Kakis
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
686
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 462
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka