Ja men det är nåt sånt jag skulle vilja vara med i. Men föräldrakursen här är bara vid tre tillfällen nu efter barnen kommit, det var i början av okt o sen är det i dec och maj.... liksom...
Skulle gärna fått i en sån typ varannan/ var 3e vecka.
Jo alltså de sa inte att det var för bäbisens skull utan för mig. Men det blev ju örk.
Skulle jag kommit iväg på nåt för min skull på riktigt skulle det mer gå vart typ ut o grillat korv i skogen. Känns svårt med bäbis dock, men är mycket mer jag.
Så skönt att höra motvikt mot alla som springer på massa aktiviteter.
@Midsommarblomster Tack. Behövde höra att någon mer tycker det var svårt. Känns som det bara är jag.
-------
Tack till allihop för svaren. Känns skönt att höra att faktiskt inte "alla andra" går på massa babysim, ÖF och fan och hans moster.
Igår pratade jag med en psykiatriläkare online med hjälp av mobila psyk-tramet. Hon tycker sertralin.
Det tar emot, samtidigt som jag inte kan må såhär.
Kanske ska fråga om de kan komma och boendestödja mig istället,jag behöver liksom "bara" nån som kommer och säger "jaha, x grader ute då tar du den här och den här och så behöver du köpa till en såndär". Tack. (Eller det är väl inte baea der kamsle, mem hade hjälpt, ska fråga dem).
Det känns liksom som om jag missar målet. Jag har känt det tidigare i livet också.
Jag Vet vart det finns guider och så på nätet, men kommer mig inte för att kolla på dem förrän sent omsider och då tycker jag ändå inte att de stämmer riktigt på mitt barn ändå.
Så tar jag, fast jag är rädd att han ska frysa, på honom för lite kläder. Blir så konstigt. Men han ska ju heller inte bli för varm... aaaah!
Dom sa många bra saker dom som var här och pratade, men också att bäbisar bara behöver kärlek och rena blöjor typ.
Jaha? Älskar jag inte mitt barn tillräckligt då (det gör jag) om det är allt som behövs och jag inte fixar det?
Blä.