Formel1 (utbruten från Störiga saker vi stör oss på, del 31.)

Jaa, så roligt med Gasly! 🥰 Jag blev riktigt emotionell där i kvalet när han tog sig vidare till Q3. Det är alltid flera stycken som hör av sig till mig med glada tillrop och allmäna hälsokontroller ('Andas du?' 'Lever du fortfarande?' 'Mår du bra?') när det går bra för honom och det är så himla fint att flera stycken tänker på mig när de ser honom på banan. 😭❤️
Åh, så fint att höra :heart Hos mig blir det oftare att folk hör av sig och vill kolla att man ännu är mentalt stabil när det går åt H-vete för Leclerc för att Ferrari clownar sig 🤣

Jag vet att det är inne att hata Max, men jag kan inte låta bli att imponeras över att komma till podiet från "pit"!!! Jag kommer nog alltid heja på honom, även om man "inte borde". Sainz har ju alltid en speciell plats i mitt hjärta, men det känns som att det kommer dröja (om någonsin) han är uppe och slåss om typ topp 5. Piastri är ju min nummer 3, så jag kan ju säga att detta var ett spännande race...!

Jag vet att det är inne att hata Max, men jag kan inte låta bli att imponeras över att komma till podiet från "pit"!!! Jag kommer nog alltid heja på honom, även om man "inte borde". Sainz har ju alltid en speciell plats i mitt hjärta, men det känns som att det kommer dröja (om någonsin) han är uppe och slåss om typ topp 5. Piastri är ju min nummer 3, så jag kan ju säga att detta var ett spännande race...!

Jag gillar honom!

Jag är gigantiskt Mad Max fan :rofl:

Jag gillar ju Piastri, nu sedan Hamilton inte är sig lik (eller han har en trist bil?) - men igår blev jag imponerad av Max! Otroligt! Han hade iofs tillf'älle att göra en bra setup på sin bil pga omständigheterna, men ändå. Himla skickligt kört! Wow! Och tråkigt igen för Oscar.... Han måste känna sig eländig.

Max alltså. Helt sjukt är det!
Ett geni på att köra.

Jag hejar ju på McLaren och hoppas Lando tar hem Drivers (särskilt nu när han faktiskt kör riiiktigt bra), men Max är ju BÄST på att köra bil. (Och Piastri oftast lite coolare på banan än Norris).

Annars hoppas jag det går lite bättre för Albon och WIlliams snart. Heja heja!

Det finns ingen som är så genialisk som Max varit nu ett bra tag. Han är sinnessjukt bra!
Man kan väl tycka olika om hur han varit lite väl farlig och aggressiv på och av banan ibland. Men att han kan köra så oerhört bra måste man ju enas om.

1762868221780.webp

God morgon! Kvalet till morgondagens race i Las Vegas har gått i mål och resultatet är som följer – observera att både Carlos Sainz och Franco Colapinto har kallats till stewards i skrivande stund.

1000064680.webp

Inte sett nått racerelaterat annat än resultatet, men, 🥳🥳🥳 😆

Och dubbel diskning för mclaren? O.O
..
Not so delulu anymore..

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur