Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh!! Vilka då?? Så spännande (och galet...)!Konspirationsteorierna haglar på sociala medier
Att FIA gör allt för att stoppa att Norris eller Piastri bli Världsmätsare, för de vill se Max därÅh!! Vilka då?? Så spännande (och galet...)!
Att FIA gör allt för att stoppa att Norris eller Piastri bli Världsmätsare, för de vill se Max där
Det användes ett "billigt"verktyg från Amazon för att diskvalificera Mclarenbilarna.
Nån från RB tipsade FIA om att kontrollmäta MacLaren bilarna.
Är väl några saker jag sett
Men sånt trams! Läget nu görAtt FIA gör allt för att stoppa att Norris eller Piastri bli Världsmätsare, för de vill se Max där
Det användes ett "billigt"verktyg från Amazon för att diskvalificera Mclarenbilarna.
Jag förstår inte riktigt varför de skulle vilja ha Max som världsmästare igen och igen - det är ju mycket bättre för sporten när det är spänning in i det sista, när nya stjärnor dyker upp, när det HÄNDER nåt - inte bara en överlägsen Max som försvinner i fjärran. Det förtar ju bara spänningen.Att FIA gör allt för att stoppa att Norris eller Piastri bli Världsmätsare, för de vill se Max där
Kommenterar mig själv; översta kommentaren skulle förstås inte med - jag påbörjade ett annat svar och missade att radera, så nu kom det med av sig självt. Suck.Men sånt trams! Läget nu gör
Jag förstår inte riktigt varför de skulle vilja ha Max som världsmästare igen och igen - det är ju mycket bättre för sporten när det är spänning in i det sista, när nya stjärnor dyker upp, när det HÄNDER nåt - inte bara en överlägsen Max som försvinner i fjärran. Det förtar ju bara spänningen.
Cowell var väl lite bromskloss när Newey kom med sina förslag? Och Newey måste ju få fritt fram för sina ideér, han kan ta Aston Martin till världsmästerskapet, tror jag!Vad säger ni om Newey som team principal för Aston Martin nästa år? Jag blev milt sagt lätt förvånad. Trodde inte han hade mentalitet för sånt riktigt. Men jag kanske vet för lite om honom.
Vad säger ni om Newey som team principal för Aston Martin nästa år? Jag blev milt sagt lätt förvånad. Trodde inte han hade mentalitet för sånt riktigt. Men jag kanske vet för lite om honom.
Han känns ju absolut som ett geni. Och Allnso är ju förvånansvärt jäkla bra fortfarande.Cowell var väl lite bromskloss när Newey kom med sina förslag? Och Newey måste ju få fritt fram för sina ideér, han kan ta Aston Martin till världsmästerskapet, tror jag!
Tror ni? Gick väl rykten om att Newey lämnade bland annat pga kaoset Horner skapade. Vet inte hur sant det är dock.Och ryktet om att Horner ska dit? Kan det stämma?
Tror ni? Gick väl rykten om att Newey lämnade bland annat pga kaoset Horner skapade. Vet inte hur sant det är dock.
Men han är väl lite ”dark side”. Som Alonso och pappa Stroll.. Kunde blivit spännande.![]()