Formel1 (utbruten från Störiga saker vi stör oss på, del 31.)

Att FIA gör allt för att stoppa att Norris eller Piastri bli Världsmätsare, för de vill se Max där
Det användes ett "billigt"verktyg från Amazon för att diskvalificera Mclarenbilarna.
Nån från RB tipsade FIA om att kontrollmäta MacLaren bilarna.

Är väl några saker jag sett

Jag har också sett dessa konspirationsteorier gå runt. Sedan när är Max FIAs gullegris liksom. 😂 (Ja, vissa kommer säga 'sedan urminnes tider' men jag håller definitivt inte med.)

Mclarens bilar nästa helg

1764056066975.webp

Att FIA gör allt för att stoppa att Norris eller Piastri bli Världsmätsare, för de vill se Max där
Det användes ett "billigt"verktyg från Amazon för att diskvalificera Mclarenbilarna.

Men sånt trams! Läget nu gör

Jag förstår inte riktigt varför de skulle vilja ha Max som världsmästare igen och igen - det är ju mycket bättre för sporten när det är spänning in i det sista, när nya stjärnor dyker upp, när det HÄNDER nåt - inte bara en överlägsen Max som försvinner i fjärran. Det förtar ju bara spänningen.

Men sånt trams! Läget nu gör

Jag förstår inte riktigt varför de skulle vilja ha Max som världsmästare igen och igen - det är ju mycket bättre för sporten när det är spänning in i det sista, när nya stjärnor dyker upp, när det HÄNDER nåt - inte bara en överlägsen Max som försvinner i fjärran. Det förtar ju bara spänningen.
Kommenterar mig själv; översta kommentaren skulle förstås inte med - jag påbörjade ett annat svar och missade att radera, så nu kom det med av sig självt. Suck.

Okey är alla laddade inför näst sista racehelgen innan uppehållet och vem tror vi tar mest poäng den här helgen?

Åh jag kommer nog knappt hinna se något alls i helgen, har fullt upp med adventsstök och besök från familjen. Hoppas kunna se iaf slutet på söndagen. Och kanske quali också.

Jag tror det blir en panghelg för McLaren, men jag vågar egentligen inte säga varken bu eller bä. Det går fort i hockey F1 :angel:

Vad säger ni om Newey som team principal för Aston Martin nästa år? Jag blev milt sagt lätt förvånad. Trodde inte han hade mentalitet för sånt riktigt. Men jag kanske vet för lite om honom.

Vad säger ni om Newey som team principal för Aston Martin nästa år? Jag blev milt sagt lätt förvånad. Trodde inte han hade mentalitet för sånt riktigt. Men jag kanske vet för lite om honom.
Cowell var väl lite bromskloss när Newey kom med sina förslag? Och Newey måste ju få fritt fram för sina ideér, han kan ta Aston Martin till världsmästerskapet, tror jag!

Cowell var väl lite bromskloss när Newey kom med sina förslag? Och Newey måste ju få fritt fram för sina ideér, han kan ta Aston Martin till världsmästerskapet, tror jag!
Han känns ju absolut som ett geni. Och Allnso är ju förvånansvärt jäkla bra fortfarande.
Men jag kände väl att han är väl väldigt mkt ingenjör och kanske inte den personlighet man är mer van att team principals har. Det är väl lite olika arbetsuppgifter liksom. 🤷‍♀️

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Hur parkerar ni?
Tillbaka