Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... och så blir allt som ser bra ut på telefonen så blaskigt på datorn! Meh. Jag lovar att det är djupblått och lila också!Nya håret! Förlåt för att jag ser så dryg ut, jag var djupt fokuserad på att få med alla färger i längderna.
Visa bifogad fil 175567
Nya håret! Förlåt för att jag ser så dryg ut, jag var djupt fokuserad på att få med alla färger i längderna.
Visa bifogad fil 175567
Wow vad fint!!!Nya håret! Förlåt för att jag ser så dryg ut, jag var djupt fokuserad på att få med alla färger i längderna.
Visa bifogad fil 175567
Wow vad fint!!!![]()
Tack!Helt fantastiskt![]()
Wow! Supersnyggt och coolt!Nya håret! Förlåt för att jag ser så dryg ut, jag var djupt fokuserad på att få med alla färger i längderna.
Visa bifogad fil 175567
Vilka coola klänningar!Tyvärr typ fyra storlekar för stor, men jag känner mig som en gräddtårta i den här.Visa bifogad fil 175690
Men visst är dom! Trodde aldrig att jag skulle våga prova dom som var annorlunda, men gillade dom absolut mer än dom klassiska klänningarna.Vilka coola klänningar!
Du passar bra i dom!Men visst är dom! Trodde aldrig att jag skulle våga prova dom som var annorlunda, men gillade dom absolut mer än dom klassiska klänningarna.![]()
Visst var den cool! Tyckte båda påminner om vintage gräddtårtor med körsbär på.WOOOOOOOW![]()
Visst var den cool! Tyckte båda påminner om vintage gräddtårtor med körsbär på.
Ja! Vi gifter oss i oktober nästa år. Vi skulle åka till Skottland och ”rymma iväg” men fästmannen kände efter och vill ha ett riktigt bröllop så nu blir det att planera ettHelt underbar, du var superfin i båda verkligen!
Har helt missat att du ska gifta? dig, grattis![]()
Vad roligt! Grattis!Ja! Vi gifter oss i oktober nästa år. Vi skulle åka till Skottland och ”rymma iväg” men fästmannen kände efter och vill ha ett riktigt bröllop så nu blir det att planera ett![]()
Hur kul är inte denna?Visa bifogad fil 175689
Så fin klänning!Hur kul är inte denna?Visa bifogad fil 175689