Yes!Ska du gifta dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes!Ska du gifta dig?
Har köpt två och syr en tredje.Har du valt klänning än?!![]()
Sweden rock
Visa bifogad fil 186439
Tack! Pojkvännen tyckte att min vanliga tramspose (bild nedan) var uttjatad så jag fick hitta på något annatImponerande. Det där skulle jag inte klara av, och jag skulle definitivt inte pröva inför publik.Jag gillar särskilt dina skor.
![]()
Tack! Pojkvännen tyckte att min vanliga tramspose (bild nedan) var uttjatad så jag fick hitta på något annatJag hade cykelbyxor under för annars hade jag inte gjort det
Helst hade jag velat ha en video inifrån området, men det var jag för feg för så därför fick det bli en bild ute på gatan. Jag älskar de skorna. Kommer gråta när de ger upp
Visa bifogad fil 186510
Jag tror att jag såg dig! Eller iallafall någon med lika fint hår
Inte när det är folk runtomkring. Blir irriterad på mig själv när jag vill ta fina bilder, men inte vågar för att det är folk därDu feg? Jag tycker, att du ständigt bjuder på dig själv. Klokt av pojkvännen att föreslå variation. Själv har jag problemet, att en av mina vänner helst vill fotografera mig på dynghögar.Till och med under en utfärd hittade hon en i sitt tycke lämplig plats att ta en bild. Vi tog dock också en bild där jag ville.
Visa bifogad fil 186535
Du får säga hej nästa gång!Jag tror att jag såg dig! Eller iallafall någon med lika fint hår
Det får jag göra! Men då får du ha samma hår för jag är nästan ansiktsblindDu får säga hej nästa gång!
Men ja, det var nån till med liknande hår.
Letade till och med upp skyffel och sopDen vid vattnet var fin!
Alltså... Jag fick MVG i syslöjd. Sydde ett tävlingsschabrak (som inte gick att använda, för det blev jättekonstig passform).Sweden rock
Visa bifogad fil 186439
Ditt hår är min favoritfärg. Som magenta fast snyggare.
Men tack, så snällt sagt! Älskar den med och trivs så bra.Ditt hår är min favoritfärg. Som magenta fast snyggare.Försökte färga i en liknande färg en gång, men blekningen brände sönder min hårbotten (har för mörkt hår).
Avundsjuk!