Då var det nog mitt fel som lät blekningen sitta i alldeles för länge.Men tack, så snällt sagt! Älskar den med och trivs så bra.
Har mörkt hår med, men har inga problem att bleka![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då var det nog mitt fel som lät blekningen sitta i alldeles för länge.Men tack, så snällt sagt! Älskar den med och trivs så bra.
Har mörkt hår med, men har inga problem att bleka![]()
Tack!Alltså... Jag fick MVG i syslöjd. Sydde ett tävlingsschabrak (som inte gick att använda, för det blev jättekonstig passform).Men jag skulle ALDRIG kunna få till nåt så snyggt som den kjolen.
Du är så jäkla grym! Och rosa + svart är den finaste kombinationen som finns. I alla fall enligt mig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är lika imponerad ändå, för jag skulle inte klara det heller.Tack!Jag har dock inte sytt själva kjolen utan bara satt dit spetsen och gjort patcharna. Sy kjolar kan jag bara göra det allra lättaste mönstret på en elastisk a-linjekjol
![]()
Herregud! Jag har aldrig varit i så vacker natur.
Herregud!
Bukes mest estetiskt tilltalande livsstil!
Wow - imponerandeVisa bifogad fil 189315
Tänker posta här också för jag är så jädrans nöjd med min HATT!
(jag har handsytt allt jag har på mig inklusive hatt)
Den är helt fantastisk - och inte bara hatten utan hela utstyrseln!Visa bifogad fil 189315
Visa bifogad fil 189315
Snygga färger! Du passar så bra i dom.Nygamla håret (jag trivs verkligen med den här paletten) och tonårssmink innan pride.
Visa bifogad fil 190198
Tack! Jag tycker det också - hur roligt det än är att experimentera verkar den här liksom funka bäst. Gemene man brukar vara eniga om detsamma så egentligen ljuger jag inte ens när jag säger att det är min naturliga hårfärg.Snygga färger! Du passar så bra i dom.![]()