S
sundance
Sv: Förslag på bett.
Vad tycker ni om waterfordbett?
Vad tycker ni om waterfordbett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En tanke slog mig!! Betet kanske sitter för högt eller för långt ner! om du förstår va ja menarsundance skrev:Tack för alla svar! Ska kolla runt när jag får tid att åka iväg. Har haft ute tandläkaren var tionde månad sen jag fick henne. Efter senaste gången i höstas märkte jag ingen skillnad, så då blev det återbesök sex veckor efter. Vid andra besöket var hon fin i munnen. Problemet är inte att hon springer runt och gapar vid ridning. Direkt när man lugnt och stilla tränsat i stallet, står hon och ser lite förvånad ut över att det är nåt stort och konstigt i munnen!
sundance skrev:Vad tycker ni om waterfordbett?
sundance skrev:Vill ha förslag på bett som tillhör det skarpare slaget, men som inte tar stor plats i munnen. Alltså inte gummipelham, utan mer som ett bridong i tjocklek. Pessoabett gillar jag inte alls.
Thanks.
sundance skrev:pelham funkar utmärkt i teorin, om man bortser från att hon inte vill/har svårt att stänga munnen.![]()
Direkt när man lugnt och stilla tränsat i stallet, står hon och ser lite förvånad ut över att det är nåt stort och konstigt i munnen!