Första barnet.

Sv: Första barnet.

Tänk så olika det kan vara.

Jag gick upp 6 kg som mest under graviditeten (normalvikt). Jag fick höra töntiga gliringar från läkare om att jag hade ätstörning/bantade under min graviditet för att jag inte gick upp mer.

Jag är överviktig och gick upp 15 kg med första barnet och 10 kg med andra. Ingen kommenterade min vikt alls, utan tyckte det sag bra ut. Med bada barnen tappade jag 10kg pa en vecka och da upplevde jag det inte som att jag hade mkt vatten i kroppen.

Har fått urinvägsinfektion för andra gången, fått behandling, men den verkar inte tagit så bra utan tror att det fortfarande sitter kvar. Ska till BM idag, får kolla det där igen tror jag.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 471
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 203
Senast: MiniLi
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 370
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 253
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka