Fortsättning på bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
5AE08EA6-2A29-4FBC-A231-99ADEED5667D.jpeg

Trivs lite extra med livet när jag får sätta färg på det!
 
Håller på att gå igenom och sortera bilder och ramlade över denna. Första gången lilla Pärla var med hos mormor. Bilden gör mig både glad och förtvivlad. Glad för att jag fått hem världens underbaraste lilla hund och förtvivlad för att mormor inte finns mer 😭😭
EAD75149-3021-4D2C-B11E-97A6213D5788.jpeg
 
Dina ögon är helt fantastiska! Kul att se dig le också ☺
Måtte sett rätt roligt ut, pratade med en kollega i telefon och hade iPaden framför mig och tog selfie med (den har bäst kamera). Bilarna som åkte förbi tittade lite konstigt. Tro jag det när en person tar en selfie me en stor iPad. 😅😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 356
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 779
Senast: liiinnea
·
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 964
Senast: Fiorano
·
Katthälsa Hej, jag håller på att förgås av sorg och dåligt samvete. Jag har tre hittekatter, varav den äldstes ålder har av veterinär uppskattats...
Svar
15
· Visningar
3 790
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp