Tack för att du tänker på mig

Jag har svårt att minnas vad jag har gjort, men vad jag kan minnas så tror jag att det har varit rätt så bra! Att jag inte har skrivit här tyder också på det då behovet av att skriva är större när jag mår dåligt och inte har något utlopp. Läste tillbaka lite och raset i söndags känns som en evighet sedan. Det är jobbigt att inte minnet och tidsuppfattningen funkar som det ska.
Jag har en app där man kan följa sitt mående, men jag orkar sällan fylla i den för det är så mycket som ska fyllas i och jag fattar inget av dens uträkningar, men jag borde nog ta tag i det och försöka hitta en app som är mer korkskalleanpassad för det spelar ju ingen roll om appen jag har är toppenbra när jag inte fattar den och jag tror att det nog hade varit bra att försöka spåra mitt mående på något sätt nu när minnet är så dåligt.
Jag vet iallafall att jag är piggare! Jag har börjat ta en kapsel l-tyrosin på morgonen och jäklar vilken skillnad det gör på energin! Jag är fortfarande trött och är inne i en period med väldigt dålig sömn, men jag orkar ändå göra tillräckligt mycket för att känna mig nöjd. Jag vill såklart fortfarande göra mera och ångesten är fortfarande där, men så kommer det nog alltid vara. Nu är bara frågan hur länge den effekten kommer att vara och hur det påverkar sköldkörteln

Att ha Violett har också gjort så stor skillnad! Att äntligen ha ett litet fluff som ska ligga näranära igen är helt underbart

Hon är inte lika extremt närhetstörstande som Pärla, men med tanke på att hon väger dubbelt så mycket så är det nog en fördel för hon hade aldrig fått plats i min hoodieluva

Jag vet inte om det är tack vare Violett, vädret, l-tyrosinet, en slump eller allting på samma gång, men promenader har äntligen börjat lugna ångesten lite igen istället för att öka den och jag hoppas verkligen att det håller i sig!