Fortsätt försöka

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Lyan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 427
  • Visningar Visningar 102 314
Tredje dagen med modafinil och jag mår ännu sämre. Är det någon annan som tar eller har tagit den och vet om det kan ta ett tag för den att verka ordentligt? Jag har svårt att hitta någon tydlig information om den. Vet inte om det överlag inte finns så mycket information eller om det är vajsing på min google fu pga väck i huvudet

Tror inte att de tar det för hon har haft så mycket tandlossning innan, men hoppas kan man ju!

Eftersom skadan inte uppstått pga tandlossning så tror jag inte det ska göra skillnad, säker är jag absolut inte men det brukar va så att om dom skadar en tand i en olycka så går det på försäkringen. Dom kallar det nåt speciellt i försäkringsbrevet

• Gilla
Reactions: Sel
Eftersom skadan inte uppstått pga tandlossning så tror jag inte det ska göra skillnad, säker är jag absolut inte men det brukar va så att om dom skadar en tand i en olycka så går det på försäkringen. Dom kallar det nåt speciellt i försäkringsbrevet
Hon hade en fraktur förra gången också och den gick inte på försäkringen, men den tanden var en liten som redan var drabbad av tandlossning så frakturen berodde troligen på det. Detta är ju den stora hörntanden så jag hoppas på att flisan hon slog av var så liten att tanden inte kommer att behöva dras men jag tycker att där är en prick i mitten och i så fall så är ju pulpan blottad och jag tror att den måste dras då. Tur att jag redan har tid för hjärtultraljud och tandläkare till henne iallafall! Får ringa till Folksam och se vad de säger också för detta är ju en självklar skada pga olycka på en tand som (vad det verkar som) inte är drabbad av tandlossning

Hon hade en fraktur förra gången också och den gick inte på försäkringen, men den tanden var en liten som redan var drabbad av tandlossning så frakturen berodde troligen på det. Detta är ju den stora hörntanden så jag hoppas på att flisan hon slog av var så liten att tanden inte kommer att behöva dras men jag tycker att där är en prick i mitten och i så fall så är ju pulpan blottad och jag tror att den måste dras då. Tur att jag redan har tid för hjärtultraljud och tandläkare till henne iallafall! Får ringa till Folksam och se vad de säger också för detta är ju en självklar skada pga olycka på en tand som (vad det verkar som) inte är drabbad av tandlossning

Usch och fy vilken otur! Håller tummarna att den inte behöver dras! <3

Pojkvännen vill köpa en fin present till mig när jag fyller 40 om någon vecka, men jag kan inte komma på något. Jag har hittat en jättefin bandtröja, men den är svart och chockrosa och jag har typ ingenting chockrosa att matcha med 🤔 och jag har redan X antal svarta tröjor så det är ju inget jag behöver

Jag vill sy med allt mitt tyg jag har liggande! Jag har en lååång lista med kläder att sy, men jag orkar ju aldrig 😞

Fy fan vad dåligt jag har sovit inatt 😫 Somnade inte förrän efter midnatt och har vaknat massor av gånger så jag är fullkomligt slut, men hjärnan går fortfarande på totalt högvarv så jag kan inte vila och den snurrar för fort för att kunna tänka vettigt. Ångesten har fullt party också 😓 Jag kan inte komma på något alls jag har gjort som kan ha utlöst detta så det måste vara ”naturliga” svängningar, men jag käkar så mycket stämningsstabiliserande och annat skit att jag borde vara en fullkomligt rak linje utan minsta lilla överraskning

Nu har vi iallafall gått en kort promenad så hundarna har fått kissa och bajsa. Nu måste jag bara överleva kvällen också 😓

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 964
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: Sharpless
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 424
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka