Forumuppdatering

För min del var det bättre innan, när allt hamnade i kronologisk ordning.

Och jag undrar om det verkligen kan vara relevans som styr när första träffen är ett inlägg där det sökta ordet bara finns i ett citat.
 
Jag har snyggat till trådlistan under forumen med att antalet visningar för en tråd syns direkt.
 
Tidigare idag lade jag till en funktion för att snabba upp inlänkade bilder.
 
Något verkar vara lite fel, jag har nu återgått till den gamla inställningen. Jag skall försöka se om jag kan ta reda på varför det inte fungerar till 100%. Vore bra om det fungerade då det bl a snabbar upp bildladdning av externa bilder.
 
Jag känner det lite som att problemet här är att det kommer upp en sådan länk, kanske.
Då ditt inlägg är det senaste när du väl skickat det.
Jag skall försöka titta på om det kan lösas på något sätt. Jag antar att det mestadels inträffar i chatt-trådar med mycket snabbt flöde av nya inlägg där man själv skriver.
 
Jag fick just en säkerhetsvarning på Buke - ”denna webbplats är inte säker” på iphone. Fick det även tidigare idag, på jobbdatorn. Det har aldrig hänt förut.
 
Jag har fixat lite med förstasidan. Man bör nu kunna se om man läst exempelvis de nyheter eller populära trådar som ligger där. Förut såg alla lästa ut.
 
Nja, inte i chattrådarna för min del. Vanliga trådar där fler inlägg har kommit under tiden jag skrivit räcker.
Den typen av länk fanns ju tidigare också men då kom man till det inlägg som skrivits under tiden jag skrev mitt.


Händer mej också titt som tätt...
 
Jag har för mig att det tidigare funnits info om antal inlägg under sidorna längst ner på trådarna. Jag hittar inte den just nu. Jag använder den gärna för att se om det är något enstaka eller nästan en full sida i en tråd jag läser så jag vet om jag kommer hinna eller orka läsa allt på den sidan. Går det att ordna fram?

Ber om ursäkt om det behandlats i tråden, har inte riktigt ork att bläddra igenom allt här. Mitt skick är lite sisådär idag :p
 
Jag har för mig att det tidigare funnits info om antal inlägg under sidorna längst ner på trådarna. Jag hittar inte den just nu. Jag använder den gärna för att se om det är något enstaka eller nästan en full sida i en tråd jag läser så jag vet om jag kommer hinna eller orka läsa allt på den sidan. Går det att ordna fram?

Ber om ursäkt om det behandlats i tråden, har inte riktigt ork att bläddra igenom allt här. Mitt skick är lite sisådär idag :p
Jag har frågat i tråden men inte fått något svar.
 
Jag har funderat på en sak, speciellt på mobilen. Det gäller ”visa ignorerade inlägg”, kan man inte ha en likadan länk i toppen på trådarna?
Just nu är den i botten. Blir ett himla scrollande om man vill läsa en hel tråda sida för sida för att förstå helheten.
Är det av en anledning den är där?

På datorn upplever jag inte samma problem då det är väldigt lätt/enkelt att scrolla snabbt.
 
Jag har för mig att det tidigare funnits info om antal inlägg under sidorna längst ner på trådarna. Jag hittar inte den just nu. Jag använder den gärna för att se om det är något enstaka eller nästan en full sida i en tråd jag läser så jag vet om jag kommer hinna eller orka läsa allt på den sidan. Går det att ordna fram?

Ber om ursäkt om det behandlats i tråden, har inte riktigt ork att bläddra igenom allt här. Mitt skick är lite sisådär idag :p
Kommer faktiskt inte ihåg hur det såg ut innan, men det verkar stämma att det inte finns mera, känns inte som en jätteviktig info, men jag skall försöka kolla upp det lite mer.
 
Jag har funderat på en sak, speciellt på mobilen. Det gäller ”visa ignorerade inlägg”, kan man inte ha en likadan länk i toppen på trådarna?
Just nu är den i botten. Blir ett himla scrollande om man vill läsa en hel tråda sida för sida för att förstå helheten.
Är det av en anledning den är där?

På datorn upplever jag inte samma problem då det är väldigt lätt/enkelt att scrolla snabbt.
Jag tror att man jobbat med att minska ner "störande" info i möjligaste mån på framförallt mobiler.
Jag säger lite samma som jag sa i det förra svarat, känns inte jätteviktigt.
Om man ignorerar användare kan det i mitt tycke få vara lite svårare att se deras svar. Alternativet är att inte ignorera och läsa dem "utan problem".
 
Kommer faktiskt inte ihåg hur det såg ut innan, men det verkar stämma att det inte finns mera, känns inte som en jätteviktig info, men jag skall försöka kolla upp det lite mer.
Nä det är ju inte som att det är världens undergång men jag kollar ofta den infon av medicinska skäl också och särskilt just nu. Man vet att hjärnan pallar ~3-4 inlägg om de är i "normal" storlek och det glöms lätt av om man bara läser ett par stycken. I vissa trådar är det av extra intresse, i andra är det saksamma, ungefär :p

Nåja, får du dit det blir jag jätteglad :)
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 494
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
5 997
Senast: Mim
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 000
Senast: Lilahnee
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp