förutom IKEA....

Trådstartare
Vart köper man spjälsäng, skötbord mm. Tyckte inte ikea hade så mycket att erbjuda :eek: :D
Helst över nätet :idea:

Sv: förutom IKEA....

Släktingar/vänner/bekanta?

Vi har fått 2 st spjälsängar (1 oanvänd) och har dessutom både min och sambons gamla vagga att välja bland!

Känns helt ok att få en spjälsäng som kostar över tusenlappen ;)

Köp beg. spjälsäng och måla om själv! Finns provburkar med lackfärger i vilken färg man vill, blir både billigt, supersnyggt å precis som man vill ha det:)

www.1klass.se

Vi beställde skötbord därifrån, och spjälskydd och lite sånt.
Det är fri frakt och snabb leverans, så det blir inte dyrare än att handla i butik.

Liknande trådar

Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 052
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 624
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det är bara att inse, jag måste hitta ett tuggummi som är OK för barn/ungdommar… Men vad finns på ICA, COOP, Willys, City Gross mm som...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: 95johsv
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 107
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka