Fotbolls VM

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MJLee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 783
  • Visningar Visningar 35 202
@Philosophia Jag planerar gruyère och Lindt-choklad till lunch imorgon, passar det med någon av dina planerade menyer till mig? :angel:
Åh, utmärkt ursäkt för mig att äta upp det paket Lindt-kulor jag har liggandes i skåpet! Sedan åt jag raclette så sent som för några dagar sedan, så jag känner att jag har gjort mitt på ostfronten faktiskt.

Har för övrigt sett till att få jobba hemifrån imorgon. Eller ja, mellan 15-17 blir det mer "jobba" :angel:

Usch tycker synd om Japan, gud vad de kämpade. Belgien var egentligen bättre men jäklar vad Japan ändå stod emot.

Japanska omklädningsrummet efter matchen, spasibo/tack.
DhKFuw3WkAA1i5R.jpg

Japanska spelarna mot fansen

DhK4dA1XcAE4xSQ.jpg

Japanska fansen

DhK4DDOXUAA4iD4.jpg

Jag kan ha skrämt katten halvt ihjäl vid den första målchansen för Sverige nu :o Hon vill inte ligga tillsammans med mig längre :angel:

Kollar via iplayer eftersom jag gillar de engelska kommentatorerna bättre. De är inte direkt imponerade av Sverige, kan vi uttrycka det så. Cannon fodder är nog det trevligaste de sagt och efterlyser Zlatan som just den där avslutaren som Sverige behöver. Det kommer sluta 0-0 eller 1-1 och sedan förlorar Sverige på straffar.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka