Jag kollade självklart.Oj vad händer (igen) om Japan skulle slå Belgien vore det en riktig sensation. @hallonsaft kollar du och (Päls)fröken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kollade självklart.Oj vad händer (igen) om Japan skulle slå Belgien vore det en riktig sensation. @hallonsaft kollar du och (Päls)fröken?
Åh, utmärkt ursäkt för mig att äta upp det paket Lindt-kulor jag har liggandes i skåpet! Sedan åt jag raclette så sent som för några dagar sedan, så jag känner att jag har gjort mitt på ostfronten faktiskt.@Philosophia Jag planerar gruyère och Lindt-choklad till lunch imorgon, passar det med någon av dina planerade menyer till mig?![]()
Det blir lunch på jobbet så jag har inte tillagningsmöjligheter, men i den franskinspirerade andan kanske jag kan lägga osten i en bit baguette så det blir lite mer matigt?
Nej nej nej den svenska granen barrar inteKollar via iplayer eftersom jag gillar de engelska kommentatorerna bättre. De är inte direkt imponerade av Sverige, kan vi uttrycka det så. Cannon fodder är nog det trevligaste de sagt och efterlyser Zlatan som just den där avslutaren som Sverige behöver. Det kommer sluta 0-0 eller 1-1 och sedan förlorar Sverige på straffar.
Ja det där är bland det svåraste som finns tydligenBBCs kommentatorer har för övrigt varit väldigt nära att säga fel på länderna flera gånger... Att det ska vara så svårt!![]()