Fotbolls VM

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MJLee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 783
  • Visningar Visningar 35 195
Tar jag miste eller är det mindre filmningar i den här matchen mellan Sverige och Schweiz?
Utan att ha sett just den här matchen så kan jag iaf säga att det generellt är rätt stor skillnad i hur bra skådespelare de olika lagen är :D min högst ovetenskapliga analys är att det beror på olika spelsätt och att det generellt (inom Europa iaf) är mer lönsamt att filma plus att det ofta är mer teknisk fotboll söderut, medans det är mer ”robust” och lite mer gammaldags fotboll i norra delen av Europa. Generellt alltså, det finns givetvis undantag.

Utan att ha sett just den här matchen så kan jag iaf säga att det generellt är rätt stor skillnad i hur bra skådespelare de olika lagen är :D min högst ovetenskapliga analys är att det beror på olika spelsätt och att det generellt (inom Europa iaf) är mer lönsamt att filma plus att det ofta är mer teknisk fotboll söderut, medans det är mer ”robust” och lite mer gammaldags fotboll i norra delen av Europa. Generellt alltså, det finns givetvis undantag.
Portugiser, spanjorer och italienare har lite svårt för det där med att stå på benen, precis som många sydamerikaner. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka