Kejrå!Se det positivt! Sveriges motståndare kommer ha fått slita mer än Sverige![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kejrå!Se det positivt! Sveriges motståndare kommer ha fått slita mer än Sverige![]()
Eller hur!Det är jobbigt med all denna övertid. Jag måste ju sova!
Vad händer nu? Gick ifrån ett tag och fattar ju noll om fotboll.
Ja jag tycker också det! Det kändes roligt att se en match där man spelar ordentlig fotboll och inte tävlar i vem som kan spela död bästUtan att ha sett just den här matchen så kan jag iaf säga att det generellt är rätt stor skillnad i hur bra skådespelare de olika lagen ärmin högst ovetenskapliga analys är att det beror på olika spelsätt och att det generellt (inom Europa iaf) är mer lönsamt att filma plus att det ofta är mer teknisk fotboll söderut, medans det är mer ”robust” och lite mer gammaldags fotboll i norra delen av Europa. Generellt alltså, det finns givetvis undantag.
På lördag!Åh Herregud så spännande den matchen kommer att bli! Någon som vet vilken datum Sverige-England blir nu?
(Och så kan jag inte låta bli att fnissa i förtjusning av bara tanken på om Sverige vinner mot dem ...)