Fotbolls VM

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MJLee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 783
  • Visningar Visningar 35 194
Å andra sidan, MASSOR av kort i Colombia så kanske flera spelare som inte kommer att kunna spela, alternativt måste vara extra försiktiga för att inte riskera avstängning :idea:

Åh Herregud så spännande den matchen kommer att bli! Någon som vet vilken datum Sverige-England blir nu?

(Och så kan jag inte låta bli att fnissa i förtjusning av bara tanken på om Sverige vinner mot dem ... :angel::devil::rofl:)

Utan att ha sett just den här matchen så kan jag iaf säga att det generellt är rätt stor skillnad i hur bra skådespelare de olika lagen är :D min högst ovetenskapliga analys är att det beror på olika spelsätt och att det generellt (inom Europa iaf) är mer lönsamt att filma plus att det ofta är mer teknisk fotboll söderut, medans det är mer ”robust” och lite mer gammaldags fotboll i norra delen av Europa. Generellt alltså, det finns givetvis undantag.
Ja jag tycker också det! Det kändes roligt att se en match där man spelar ordentlig fotboll och inte tävlar i vem som kan spela död bäst :angel::D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka