Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allez les Bleus! Fast de är ju vita idag....
Åh nä, jag kommer att vara populärast i stan som hoppas på att England förlorar! Skottarna hatar i regel allt som har med England att göraJa men budskapet kanske inte är så populärt![]()
Inte hamna i något fotbolls fans bråk bara![]()
Alltså fy fasen, jag blir illamående bara av att titta på den där bilden! Hatar hatar hatar fry ups!![]()
Aha du finns i Skottland det hade jag inte koll påÅh nä, jag kommer att vara populärast i stan som hoppas på att England förlorar! Skottarna hatar i regel allt som har med England att göra![]()
Åh nä, jag kommer att vara populärast i stan som hoppas på att England förlorar! Skottarna hatar i regel allt som har med England att göra![]()
Om jag ändå kunde! Äger absolut ingenting gult, men blått kan jag ordna. Också har jag gult hår... Funkar det?Aha du finns i Skottland det hade jag inte koll på
Men då måste du nog hitta lite mera svenskt åtminstone klä dig gul och blå![]()
Ja alltså jag trodde knappt att de skulle lyckas få situationen under kontroll där ett tag! Knäppt och dåligt beteende från båda sidor tycker jag.Vilket tjafs det blev där i matchen! Jag satt och bara gapade, det tog aldrig slut.
Ja alltså jag trodde knappt att de skulle lyckas få situationen under kontroll där ett tag! Knäppt och dåligt beteende från båda sidor tycker jag.
Verkligen. Kändes nästan som de var påväg att bli "hockeybråk".Vilket tjafs det blev där i matchen! Jag satt och bara gapade, det tog aldrig slut.
Oprofessionellto-proffesionellt (stavning?).
Apropå Zlatan, har han lagt av eller? Jag kan namnet på en svensk fotbollsspelare, och så inser jag att han inte ens är med.
Tack, jag orkade inte googlaOprofessionellt.
Om jag ändå kunde! Äger absolut ingenting gult, men blått kan jag ordna. Också har jag gult hår... Funkar det?
Eeeller så kan jag ju göra som @VLMF föreslår - pinsamt att jag inte ens tänkt tanken före nu! Herregud...![]()
Gå runt med en sån här också så blir du nog lite extra populärÅh nä, jag kommer att vara populärast i stan som hoppas på att England förlorar! Skottarna hatar i regel allt som har med England att göra![]()