Fotbolls VM

Jag hoppas nästan att Sverige åker ut så att jag slipper vara så jäkla spänd under matcherna :angel: Gud vilken rolig match det var igår (ja, fram till sista minuten alltså), men jag vet inte hur mycket mer av det där mitt blodtryck klarar av!
 
Inte snyggt av Ronaldo :( Jag tycker han är en så fantastiskt duktig spelare på många sätt så jag blir så förbannad när han gör dumma grejer. Han behöver ju inte.
 
Jag kan bli lite trött på videodomar-möjligheten. Gormas ju om det hela tiden, matchen kommer ju aldrig vidare.
 
Vilka lag hejar ni på? Jag hejar först på Sverige, därefter Island (eftersom jag bott där och var på Island under EM 2016, mycket mäktigt) och sedan Kroatien eftersom en himla god vän till mig är kroat och han är så sjukt nervös vid alla deras matcher :D
 
Vilka lag hejar ni på? Jag hejar först på Sverige, därefter Island (eftersom jag bott där och var på Island under EM 2016, mycket mäktigt) och sedan Kroatien eftersom en himla god vän till mig är kroat och han är så sjukt nervös vid alla deras matcher :D

England! :banana: Hejar mer på dem än Sverige :angel:
 
Jag hade ju verkligen tyckt det var festligt om Senegal gick och vann :o :D mycket för att det känns trist att det är samma länder år ut och år in som alltid ligger i topp, så jag tror det vore bra för fotbollen om fler länder tog plats i toppen. Dessutom tycker jag dom har fenomenala löpningar och mer glädje i spelet än många andra.

Sen vore det superkul om Island gick vidare och Sverige med men ja det känns ju lite mer avlägset.
 
Vilka lag hejar ni på? Jag hejar först på Sverige, därefter Island (eftersom jag bott där och var på Island under EM 2016, mycket mäktigt) och sedan Kroatien eftersom en himla god vän till mig är kroat och han är så sjukt nervös vid alla deras matcher :D

Följer inte VM men håller på Island.
Island eftersom de i EM gjorde en fantastisk prestation.
Pyttelitet land med ca 250.000 invånare och så lyckas de få fram ett landslag som håller för mästerskapen.
Fantastiskt!
 
Vilka lag hejar ni på? Jag hejar först på Sverige, därefter Island (eftersom jag bott där och var på Island under EM 2016, mycket mäktigt) och sedan Kroatien eftersom en himla god vän till mig är kroat och han är så sjukt nervös vid alla deras matcher :D
Spanien. Följt spansk fotboll länge och hejat på Spanien i många mästerskap. Även bott i Spanien. Men jag tror inte de vinner eller ens går till final.
 
Jobbig match det här blir, både Island och Kroatien. Hejar lite lite mer på Island men tror Koatien vinner med 3-1.
 
Danmark-Frankrike vilken match, såna kämparinsatser, alla springer så mycket dom orkar och närkamperna smäller. :angel: Perfekt att kolla om man behöva somna snabbt.

Tänkte ändå kolla, det är trots allt Frankrike men lite sömnigt tycker jag det är nu i början. Kollar i efterhand på BBC
 
Jag jobbar också så att jag missar matchen, men är nästan lite lättad över det. Det var ju det här med blodtrycket och så...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp