Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, framförallt de sista 5 minuterna! Blev alldeles snurrig!Herregud vilka matcher. Hade båda på samtidigt och hade svårt att hänga med i all gruffighet och händelser.
Vilka lag hejar ni på? Jag hejar först på Sverige, därefter Island (eftersom jag bott där och var på Island under EM 2016, mycket mäktigt) och sedan Kroatien eftersom en himla god vän till mig är kroat och han är så sjukt nervös vid alla deras matcher![]()
Motivera också!![]()
Vilka lag hejar ni på? Jag hejar först på Sverige, därefter Island (eftersom jag bott där och var på Island under EM 2016, mycket mäktigt) och sedan Kroatien eftersom en himla god vän till mig är kroat och han är så sjukt nervös vid alla deras matcher![]()
Spanien. Följt spansk fotboll länge och hejat på Spanien i många mästerskap. Även bott i Spanien. Men jag tror inte de vinner eller ens går till final.Vilka lag hejar ni på? Jag hejar först på Sverige, därefter Island (eftersom jag bott där och var på Island under EM 2016, mycket mäktigt) och sedan Kroatien eftersom en himla god vän till mig är kroat och han är så sjukt nervös vid alla deras matcher![]()
Danmark-Frankrike vilken match, såna kämparinsatser, alla springer så mycket dom orkar och närkamperna smäller.Perfekt att kolla om man behöva somna snabbt.
Vilken tid och kanal går sverige-mexiko imorgon?
Och sändningen börjar 14:00. stackare16:00 på SVT1. Gissa vem som jobbar 14-19?