Fotbolls VM

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MJLee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 783
  • Visningar Visningar 35 188
Nu har jag bestämt mig. Heja Belgien! Med tanke på de interna ställa sig bakom.
drapeau-belgique-sur-baton-30-x-45cm.jpg

Jag hoppas på Brasilien nu faktiskt. Frankrike - Brasilien låter som en extremt rolig match!

Sen är det lite skrämmande att det ännu är fullt möjligt att det blir Sverige - Ryssland i andra semifinalen... :angel:

Såg just att jag var för *host* snabb att skriva. Med tanke på de interna slitningar som finns i Belgien är det bra med något alla kan ställa sig bakom skulle det stå. :o

Jaha där åkte ännu en gigant i fotbollsvärlden hem från VM. Inte för att Belgien är ett dåligt lag på något vis men jag tror det kan bli en oväntad segrare.
”Kan”? :D Finns väl inget lag kvar som sågs som trolig segrare av experterna?

Frankrike möjligtvis, av nån. Det är det enda lag jag trodde skulle vara möjlig guldkandidat av de kvarvarande i alla fall, innan VM drog igång.

Herregud, snälla Sverige mosa England!!! Kollade på Belgien-Brasilien på BBC via iplayer och de är helt outhärdliga när de pratar om det engelska laget. De är redan världsmästare och Sverige är en liten lort lyser igenom trots artiga ord. Gaaaaah. :rage: :arghh: :rage: :yuck: :mad:

Har inte det här VM en officiell sång? Vad som helst är bättre än detta ständiga grävande :banghead:

Om Sverige går och vinner mot England ikväll, då tror jag Ryssland går till final faktiskt. Är rätt säker på att de vinner mot Kroatien och de förlorar inte en semi mot Sverige sen på hemmaplan. Vore ett rätt kul scenario ändå.

HEJA Sverige! :nailbiting:

Död åt alla som spelar/sjunger/skrålar När Vi Gräver Guld I USA :arghh:
Ja fast hellre den tror jag än Gyllene tider eller Samir och Viktor :banghead:

Fast det hade gått att göra en variant på gräver guld om Ryssland fortfarande hade hetat USSR :up:
Men det vet te tusan om man hade vågat sjunga den i Ryssland ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka