Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på ett tåg nu vid lunch men jag åt scones med lemon curd till brunch!
Brunch stavas nästan lika som lunchKänns lite oroväckande att du inte fick till det till lunch måste jag säga.
Har inte det här VM en officiell sång? Vad som helst är bättre än detta ständiga grävande![]()
Jag läste någon recension/krönika om att det egentligen var en gammal opublicerad kärlekslåt som togs fram och dammades avJo, den med Gyllene Tider och Linnéa Henriksson. Värsta skräpet.
Jo, den med Gyllene Tider och Linnéa Henriksson. Värsta skräpet.
Jag läste någon recension/krönika om att det egentligen var en gammal opublicerad kärlekslåt som togs fram och dammades av
För det är inte speciellt bra eller fotbollig
Den är förvånansvärt dålig faktiskt! Då föredrar jag helt klart Samir och Viktors låt![]()
Första tre raderna är ju klockrenaTanken, grundtanken men jag överlåter till någon annan att utveckla det och få ihop det ordentligt så det passar
Semitider hej hej Semitider
Svenskar mot England
Finns Krafthen kvar?
Det ska rullas fotboll
Sluta käfta med domaren, spara din kommentar
Behåll defensiven och din impulskontroll
Det är ingen vits att ligga och vrida för det kollas med VAR
Den välmeriterade Björn Kuipers, som tidigare bland annat dömt finaler i såväl Champions League som Europa League, kommer nämligen agera rättskipare i rysaren. Ett faktum som skrämmer den engelske journalisten Piers Morgan. Men inte på grund av hans meriter eller nationalitet, utan på grund av hans namn.
Det påminner ju om en svensk tennisikons. Eller en gammal ABBA-medlems, för den delen.
"Jag vet att han är holländare. Jag vet att han är en toppdomare. Men jag tycker fortfarande att det är obehagligt att Englands match mot Sverige kommer dömas av en man som heter Björn"
https://www.expressen.se/sport/fotbollsvm/engelska-skracken-det-ar-obehagligt/
Jaha men då är det klart då, domaren heter Björn alltså vinner Sverige
![]()
Jo men det är Gyllene tider som gjort den. Den är vedervärdig.Har inte det här VM en officiell sång? Vad som helst är bättre än detta ständiga grävande![]()