Fotbolls VM

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MJLee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 783
  • Visningar Visningar 35 189
Jag är så sjukt nervös inför matchen, vet inte om jag klarar av att se den men vet heller inte om jag klarar av att inte se den. Är mest orolig för att England ska få in ett snabbt mål, Sverige har ju aldrig behövt spela när de ligger under hittills.

Tanken, grundtanken men jag överlåter till någon annan att utveckla det och få ihop det ordentligt så det passar ;)

Semitider hej hej Semitider
Svenskar mot England
Finns Krafthen kvar?
Det ska rullas fotboll
Sluta käfta med domaren, spara din kommentar
Behåll defensiven och din impulskontroll
Det är ingen vits att ligga och vrida för det kollas med VAR

Tanken, grundtanken men jag överlåter till någon annan att utveckla det och få ihop det ordentligt så det passar ;)

Semitider hej hej Semitider
Svenskar mot England
Finns Krafthen kvar?
Det ska rullas fotboll
Sluta käfta med domaren, spara din kommentar
Behåll defensiven och din impulskontroll
Det är ingen vits att ligga och vrida för det kollas med VAR
Första tre raderna är ju klockrena :bump:
Fjärde raden Det ska rullas fotboll heeela dagen :confused:
:p

Läste att förutom England och Frankrike så är det bara lag som aldrig har vunnit vm förut kvar - jag hoppas att det blir så, det skulle vara kul! Men även om det skulle bli någon av de två så var det längesedan de vann. Detta är skojigt! :bump:

Den välmeriterade Björn Kuipers, som tidigare bland annat dömt finaler i såväl Champions League som Europa League, kommer nämligen agera rättskipare i rysaren. Ett faktum som skrämmer den engelske journalisten Piers Morgan. Men inte på grund av hans meriter eller nationalitet, utan på grund av hans namn.

Det påminner ju om en svensk tennisikons. Eller en gammal ABBA-medlems, för den delen.
"Jag vet att han är holländare. Jag vet att han är en toppdomare. Men jag tycker fortfarande att det är obehagligt att Englands match mot Sverige kommer dömas av en man som heter Björn"

https://www.expressen.se/sport/fotbollsvm/engelska-skracken-det-ar-obehagligt/

Jaha men då är det klart då, domaren heter Björn alltså vinner Sverige :D

Den välmeriterade Björn Kuipers, som tidigare bland annat dömt finaler i såväl Champions League som Europa League, kommer nämligen agera rättskipare i rysaren. Ett faktum som skrämmer den engelske journalisten Piers Morgan. Men inte på grund av hans meriter eller nationalitet, utan på grund av hans namn.

Det påminner ju om en svensk tennisikons. Eller en gammal ABBA-medlems, för den delen.
"Jag vet att han är holländare. Jag vet att han är en toppdomare. Men jag tycker fortfarande att det är obehagligt att Englands match mot Sverige kommer dömas av en man som heter Björn"

https://www.expressen.se/sport/fotbollsvm/engelska-skracken-det-ar-obehagligt/

Jaha men då är det klart då, domaren heter Björn alltså vinner Sverige :D
:rofl::rofl:
Vi får hoppas på att björnen inte sover idag :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka