Fotbolls VM

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MJLee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 783
  • Visningar Visningar 35 187
Samma här :D Hejar på de lag jag tycker visar bäst glöd i spelet och kämpar hårdast, inte nödvändigtvis på Sverige alltså. :angel:
I normala fall håller jag på Tyskland (Bayern München-fan, landslaget är ju rätt likt... :D) men det gick ju inte vägen i år. Bodde i England som liten, så engelsk fotboll finns alltid nära till hands. Och så älskar jag Frankrike. Så alla de tre är såna jag gärna följer och håller på. Sen föredrar jag alltid bra fotboll, vilket gör att Sverige inte hamnat så högt de senaste åren... :angel:

Trist att Sverige spelade så dåligt. Hade egentligen inga hopp om att vi skulle vinna men jag tyckte inte ens vi bjöd in till fajt. Vi lät de styra mest hela tiden och stod mest och titta på.

Vad tror vi om kvällens match? Jag har inte sett någon match med Ryssland i turneringen men de har ju bevisligen gjort bra ifrån sig.

Känns supertråkigt att vi åkte ut och att vi dessutom åkte ut för att vi gjorde en rätt dålig match, men samtidigt är det ju helt fantastiskt att vi kommit till kvartsfinal och det är väl rimligt att det inte funkar hela vägen, tycker laget gjort ett superbra jobb i turneringen fram till idag och känns som att det finns något att bygga vidare på.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka