Fråga om födsel.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Fråga om födsel.

Då kan jag idag säja med ironi. Man ska vara glad för att få ut det lilla som fanns i tarmen........för har man otur så kanske man inte kan få ur sig något på en låååååång tid efter en förlossning! Vem vet i vilka hål barnmorskan drar en i när man har ett barn som sitter fast och hur man ser ut sedan.
Som Tim skrev (fast lite mer finskrivet) ; lite skit dör man inte av, det rensar bara magen!
Min statistik ; 4 barn födda, 1 använt klyx- bajsat endast vid klyx inte med de andra!
 
Sv: Fråga om födsel.

Jag hade bajsat ordentligt på dagen innan förlossningen, men det kom lite ändå. Det bekymrar dock inte mig det minsta, är inte särskilt pryd. Barnmorskan är ju van, så hon torkar bort.
 
Sv: Fråga om födsel.

JAg hade ätit tacos på kvällen, åkte in till bb kl.05.00. Där både spydde och bajjade jag tacos så det stod härliga till mellan värkarna.
fanns nog inget kvar till förlossningen, fast jag frågade inte heller.
(kunde inte äta tacos på ett bra tag)
 
Sv: Fråga om födsel.

Vadårå skulle de inte liksom jättepinsamt dårå om man dog dårå o så
luktar man bajs, tänk om han liksom som kör liksom bilen som hämtar en liksom är jättesnygg......

de e nog rätt kört eftersom att du redan är död.. :rofl:
 
Sv: Fråga om födsel.

Tassetass skrev:
Det beror på hur man dör, t.ex. om man stryps så tömmer man... Kanske har att göra med om man dör spänd eller avslappnad, liksom.


Vet inte...har bara hört att man slappnar av när man dör, oavsett hur det går till. Så tarmarna töms både på fast och rinnande. :crazy:
 
Sv: Fråga om födsel.

vet inte om jag gjorde det, men de frågade om jag hade bajsat när jag kom in, och när mina förvärkar drog igång satte också tarmarna igång så jag kunde som inte tömma mig mer....
Å kom det så kom det, då är nog barnmorskorna ganska vana vid det :-). Hann inte fundera på det eller itne.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 871
Senast: Soapbubble
·
  • Artikel
Dagbok Ja, så tänker jag nu. Vad skulle jag ens bli till för? Från att jag var väldigt liten har livet varit en uppförsbacke. Det blir bättre...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: Mkb
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Crossline
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
657
Senast: GoLightly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp