Bukefalos 28 år!

Fråga om mellanblödning!

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

_Marie_

Har försökt bli gravid ett antal månader nu, men mensen envisas med att dyka upp punktligt varje månad. :cry:
Nu de sista två månaderna har jag haft någon typ av mellanblödning som varar i kanske två dagar, och denna har nu denna månad OCH förra månaden dykt upp ca en vecka efter avslutad mens.

Nu till min fråga - har ägglossningen normalt redan ägt rum när denna lilla blödning uppstår? Eller är det på g?
ELLER kan det vara nåt som är galet?
Är det kört att försöka bli gravid denna månad eller?

Någon med erfarenhet av sådana här saker? Känner mig lite orolig samt att jag helst hade varit gravid redan förra månaden :confused:
 
Sv: Fråga om mellanblödning!

Ring MVC direkt imorgon.
INte för att JAG tror att det är nått att oroa sig för egentligen utan för att då slipper du oroa dig och du får hjälp och råd från dem!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 205
Senast: super
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 317
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 955
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp